#76 Skrevet Oktober 20, 2005 Kan jo legge ut bilder av BadzR også siden jeg ikke har fått rotet meg til dette før nå, har jo bare hatt snart 1 år på meg da?? HIHI Her er`n Bilprofil:http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2450 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Oktober 20, 2005 Og to til da. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Oktober 20, 2005 Grattis med Einser! Vet ikke helt om jeg likte de røde fangerne, men Ronal Turbo er jo !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Oktober 20, 2005 Her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Oktober 21, 2005 Min bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Oktober 21, 2005 To til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Oktober 21, 2005 trodde ikke jeg skulle komme til å si dette, men for en fantastisk fet seat.. få på noen fete 18" SÅ BLIR DEN helmax Egon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Oktober 23, 2005 18" kommer... Men det ligger endel andre utgifter å venter også... Større turbo, større bremser og litt oppfriskning på understellet.... Blir nyttårsforrsett... Vi får se hva bilen får i julegave i år Men takk for kommentaren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Oktober 24, 2005 Noen av min: http://img.photobucket.com/albums/v638/v6tdi/IMG_1468.jpg http://img.photobucket.com/albums/v638/v6tdi/Utennavn.jpg http://img.photobucket.com/albums/v638/v6tdi/IMG_1279.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Oktober 30, 2005 Er vel under Bergen jeg og etter gammelt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Oktober 30, 2005 UTROLIG KUL den Golfen din az!! Liker den utrolig godt! Hvor er det du holder hus da? Må jo se å komme på lokallagstreff en gang da? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Oktober 30, 2005 Helt enig!!! Strøken Golf du har.. Liker de felgene az.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Oktober 30, 2005 ..og her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Oktober 30, 2005 Tøffe bilder Lars.. Begynner å få skikkelig lyst på Bora igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Oktober 30, 2005 UTROLIG KUL den Golfen din az!! Liker den utrolig godt! Hvor er det du holder hus da? Må jo se å komme på lokallagstreff en gang da? TThomaz Holder hus i Arefjord (Sotra). Nå er 6'rn parkert for vinteren. Går alt etter planen så blir det en del oppgraderinger i motorrom og utvendige finesser... Felgene har jeg importert fra USA. 5Zigen Copse (Hyperblack) 17". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Oktober 30, 2005 min jetta: før og etter bilen vil bli oppdradert i vinter med ny motor og ++++++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Oktober 30, 2005 Kan jo følge deg opp da Roy... *Bilen er forøvrig til salgs* (Liten salgsannonse.. :-) noen som veit vilken farge det er på denne, farge kode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Oktober 31, 2005 Tøffe bilder Lars.. Begynner å få skikkelig lyst på Bora igjen... Påkostet masse nå Ronny. Løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Oktober 31, 2005 Påkostet masse nå Ronny. Løp og kjøp Fått noe napp på bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Oktober 31, 2005 Holder hus i Arefjord (Sotra).Nå er 6'rn parkert for vinteren. Går alt etter planen så blir det en del oppgraderinger i motorrom og utvendige finesser... Felgene har jeg importert fra USA. 5Zigen Copse (Hyperblack) 17". når du kjøpte denne var det viper striper på den??? virker kjent... gikk i fyllingsdalen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Oktober 31, 2005 Og her er S3'en før senk: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Oktober 31, 2005 Min nye bil...Litt arbeid gjenstår Når bildet ble tatt ble den drevet frem av 80 illsinte diesel hester. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet November 1, 2005 Corradoen... Ferdig skrudd sammen.. eu i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet November 1, 2005 Min nye bil...Litt arbeid gjenstår Når bildet ble tatt ble den drevet frem av 80 illsinte diesel hester. Digger den bilen..gratulerer... håper du skal ha på rallyefront 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet November 1, 2005 Digger den bilen..gratulerer... håper du skal ha på rallyefront har noe i ermet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...