#1 Skrevet Mai 3, 2004 Lager en tråd alla trondheim sin jeg. Sleng opp bilder av bilene deres da alle mann:) Jeg begynner med go bilen min jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2004 Kan jo følge deg opp da Roy... *Bilen er forøvrig til salgs* (Liten salgsannonse.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2004 Kan jo ta med sommerfelgene og da siden vi er så godt i gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2004 Her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2004 Kenneth olsen sitt prosjekt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2004 Blir et artig prosjekt når den blir ferdig ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2004 Opprinnelig postet av Alexander Opheim Blir et artig prosjekt når den blir ferdig ja! Tror det kan flytte seg greit ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2004 Skal du på treffet i morgen da Roy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2004 Så klart lille venn:) skal ikke du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 3, 2004 Satser jo på det! Kjekt med en sosial sammenkomst :-) Blir gjerne en liten prøvetur i noe artig og.. (TT V6) ..??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 3, 2004 Her er mine to.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 3, 2004 Og denne!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 4, 2004 hiver meg på her.. her er gamlebilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 4, 2004 Bilde av min A4 1,8TQ -99 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 4, 2004 Min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 11, 2004 Her er min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 11, 2004 Her er bobla mi .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 11, 2004 Et litt tøft bilde av en som er min - og en som ikke er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 19, 2004 Her er ett bilde av min bil også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 20, 2004 Opprinnelig postet av Odd Erik Hostad Her er min! Hvor har du kjøpt fangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 23, 2004 Vidar Matre sin 88 Audi 90 quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 23, 2004 Nye(gamle) bilen min Ikke akkurat en skjønnhet men men den går da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 21, 2004 Bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 22, 2004 Min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 6, 2005 Her er ett bilde av min A4 1.8 TQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...