#101 Skrevet November 1, 2005 http://www.vwaudi-club.no/images/members/5174/Cars/2830/main_9210000042617f88af72c.jpg Min gamle haug. Når Statens Innkrevingssentral til slutt klarer å kreve inn årsavgiften for 2005 fra forrige eier, så blir det nok bil av dette og. Har handlet in skjermer med tuner, 12v kaffetrakter, hengerfeste, retro-felger, og så skal den få tilbake sin originale orange farge når rusten er tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet November 13, 2005 Min `99 Passat 1.9 TDI Variant: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet November 17, 2005 bilder av mine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet November 17, 2005 Kan vel slenge ut litt bilder av min nye bil og... Et bra utgangspunkt for meg, og om en stund vil den nok forhåpentligvis føle seg litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet November 20, 2005 når du kjøpte denne var det viper striper på den??? virker kjent...gikk i fyllingsdalen?? Jepp, den hadde viper striper. Blå farge. Kjøpte den av en luring i fyllingsdalen... Tror ikke han visste hva han hadde:confused: :confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet November 20, 2005 Kan vel slenge ut litt bilder av min nye bil og... Et bra utgangspunkt for meg, og om en stund vil den nok forhåpentligvis føle seg litt Grattis med ny tøff bil. Ser fin ut denna... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet November 26, 2005 får ikke lagt ut bilde, hvordan gjør vi det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet November 26, 2005 bilde er for stort: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet November 26, 2005 Får legge inn noen av min og da, ikke akkurat bra kvalitet på bildene... Men dere ser iallefall hvordan den ser ut. Planene for bilen er mørke ruter, nye felger til sommeren, lakkering helt ned, og evt sommersenking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet November 26, 2005 bilde er for stort: bh : Ta bildet inn i paint og forminsk bildet ved å bruke strekk/forskyv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet November 27, 2005 Ja får vel legge ut bilder av bilen(e) min(e) 96 modell Passat TD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet November 27, 2005 74 Passat 1,6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet November 27, 2005 Mine biler: s4'en på v.hjul og TT'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet November 29, 2005 Her e min Golf TDI Highline 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet November 30, 2005 Slenger ut to bilder av bilen min eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Desember 1, 2005 Ferdig stilling av mitt stor bygge prosjekt, her er bilde av min golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Desember 1, 2005 Thomas du får ta og legge ut bilde av motorommet ditt da! Det er jo der mye av arbeidet ligger. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Desember 2, 2005 Her er noen bilder av motorrommet til Thomas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Desember 2, 2005 Skikkelig gjennomført Thomas Utrolig bra!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Desember 2, 2005 PENT PENT:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet August 13, 2009 (endret) Tar meg friheten som innflytter'n jeg er å drar opp denne tråden igjen: smil : Noen små mods siden sist har det blitt.En del gjenstår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet August 13, 2009 Min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet August 14, 2009 Tar meg friheten som innflytter'n jeg er å drar opp denne tråden igjen: smil :Noen små mods siden sist har det blitt.En del gjenstår.. Nice Lars. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Januar 18, 2010 Frisker litt opp i denne tråden igjen jeg, her er min bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Januar 19, 2010 Kan da legge ut noen bilder av min bil også Fra i sommer Med vintersko: DIV: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...