#1 Skrevet Juni 23, 2006 Bilen har stått mye i ro i det siste, hadde den ute på en luftetur for ett par dager siden, og da var alt helt normalt. Men når jeg glanset inn på den i garasjen i dag morges, så jeg at den har sunket ca 1cm bak på venstre side Hva kan ha forårsaket dette? Settet er Supersport 65/55 med dempere/fjærer. det er ca 1.5år gammelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2006 knekt av en fjærbit kanskje? så har du ikke sett at den hadde sunket ned på den ene siden før du fikk den på et rett gulv...den kan jo ha vært sånn helt siden du satte den fra deg etter siste gangs bruk... Bare et forslag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2006 var bare jeg som var jævlig trøtt i tryne i dag morges har hatt den på flat asfalt å sett nå, den har sunket gradvis over tid, på begge sider har bare ikke tenkt så mye over det i det siste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...