Ideelt inpress typ 85 coupe q?

Anbefalte innlegg

Som tittel seier. Kva er det best egnelege innpresset for 7x16 med 215/40 på 85 mod. coupe? Har sett på OZ WRC felgen, og denne kjem med et 43. Korleis vil dette sjå ut? Vil ikkje at det skal ta i skjermbogane, men samtidig vil ein jo så langt ut som mogeleg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke ET43 er mulig, det vil sannsynligvis ta i "styrekulen" bak. Jeg har forsøkt både 7x16 ET37 og 7.5x17 ET35 på min bil, og forskjellen er merkbar! den halve tommen pluss de to ekstra millimetere i innpresset er nok til at det tar mye mere i bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er original ET CQ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt er 6x14 ET45

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gikk på utsiden og knipset et bilde og tok et mål. På min bil, som nå er skodd med 7.5X17 ET35 og 205/40R17 dekk, så er det 12 mm fra dekksiden til gummibelgen på "styrekula" bak, det er der det er trangest når det gjelder dekk/felg på disse bilene.

IMG_3391 (Medium).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat satt på 7X17 ET 42 med 205/40 på 90q'en min sjekket ikke så nøye klaringen bak men hjulet går fritt rundt. Men synest det står litt langt inne. Men nå hadde jeg 7,5X17 ET35 fra før med 225/35 Dette subbet selv med valsing.

Har ikke fått testet hvordan det er å kjøre med da siden bilen står uten motor igjen...

Bilde med nye felgene :

IMG_1959forminska.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvite Compomotive:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då må dette vel nesten prøvast på bilen, for å vere heilt sikker. Det ideelle er gjerne mellom 35 og 40 då?

Nydelege dei Compomotive felgane. Dei skulle eg gjerne ha hatt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.