#1 Skrevet Juni 23, 2006 Legger ut ett par bilder av kameraten min sin S2 Sedan som er under litt ombygging for tiden. Satser på at den er ferdig til Rudskogen. Har ikke noe serlig specs på den, skal bli 500++ hk ihvertfall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2006 flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2006 PENT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2006 blir spennende å se hvordan den går, gikk bra før synes jeg, da var det "bare" ca 400hk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2006 må få lagt ut en video eller lydlikpp:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2006 skal se om jeg får til noe etterhvert. men blir nok desverre ikke helt med det første:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2006 dei 400hk er nå mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2006 Din jævla snik.......legger ut bilder av bilen min..hmmmmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 23, 2006 Hva er specs på bilen? Ser ut som den har vært en tur innom Borlänge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2006 Din jævla snik.......legger ut bilder av bilen min..hmmmmmmm Hehe:p Kommet deg inn på forumet nå og til Audun, så er vel bilen forsåvidt i Borlänge for øyeblikket. Eier får vel svare på specsa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 23, 2006 Hva er specs på bilen? Ser ut som den har vært en tur innom Borlänge... bilen står enda hos mr tresko... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...