#1 Skrevet Juni 23, 2006 Skal til å lakke felgene min nå. BBs rs 15x8 til tolergolfen min Grønn )oak green) Tenker på å lakke de Daytonagrå, som er på den nye A6 med S-Line pakka Eller tror jeg at det blir vanlig sølv men det blir litt kjedelig er jeg redd. Noen andre farger dere tror ville passet bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2006 Prøv noe litt spesielt og anderledes, lakk senteret i bilensfarge, den grønnfargen er jo ganske mørk, så jeg tror dette ville blitt rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2006 Til denne vakre grønnfargen vil gullfarget senter bli skikkelig bra. Dessuten er det veldig tidsriktig for dette felgdesignet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2006 Da har jeg mest sansynlig bestemt meg for farge. Tror det blir den gråfargen jeg hadde tenkt. Det jeg da lurer på er og jeg skal lakke annleggsflata mot inner og ytterkantene på senteret eller om det skal være ren aluminium? Og så lurer jeg på om det er bra nok å ha på sika på utsiden av skjøtene mellom delene av felgen og ikke imellom de forskjellige delene av felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2006 Ville nok ha skrudd også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2006 Hentet fra: VWVORTEX BBS FAQ Sealing Wheel Shells:1. Clean the mating surfaces with laquer thinner and let dry. 2. Bolt the two shells together "DRY" and torque to spec. 3. Lay thin bead of silicone in the crack between the mating surfaces and smooth. Let it dry overnight. 4. Re-apply a bead over the first and smooth out to about a 1.0" bead width and smooth. If you follow this procedure your wheels will never leak. The reason you don't want silicone between the halves is because all silicone shrinks as it cures. As is shrinks the pressure between the shells changes and your torque changes. BBS use a different system. I wouldnt worry about how the silicone looks. Once you put a tire on you cant see it anyway. The last thing to want is to be driving down the road and get a flat because you didnt use enough sealant. Kodiak suggests to all of their customers that they recheck the torque after you run the wheels for the first time. Just make a few turns each way and quickly recheck (just check don't tighten more). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...