Anbefalte innlegg

Skiftet radiator igår, og måtte løsne hydraulikkoljeslangen. Litt rant ut, ikke mye.

Etterfylt org.hydr.olje, men det er allikevel tregt ratt og etter en liten kjøretur forsvant også bremsekraften!

Er det noen som vet om luft i hydraulikksystemet kan forårsake dette.

Det er altså ingen hjelp å få fra hydraulikksystemet,...og jeg frykter jo selvfølgelig at pumpa er ferdig....håper ikke det. Hvordan kan man evt. vite om pumpa er gåen?

Er det noen som har noen oppskrift på hvordan man skal gå frem, gamle tråder her på forumet el.lig.

TAKKTAKK for hjelp!1!:confused: :confused: :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens motoren går svinger du fra høyre til venstre med fullt rattutslag gjentatte ganger. Dette er den enkleste og mest effektive måten å lufte systemet på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens motoren går svinger du fra høyre til venstre med fullt rattutslag gjentatte ganger. Dette er den enkleste og mest effektive måten å lufte systemet på.

Takk for tips!! Behøver jeg å jekke opp foran så dekkene står fritt?

Regner med at lokket på påfyllingsbeholderen må være lukket!?

Takk for raskt svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei du trenger ikke å jekke opp. Lokket spiller ingen rolle, men jeg pleier å ha det på da det hender det spruter når luften kommer ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.