Sorte angel eyes på sølv bil?

Anbefalte innlegg

Noen med bilder/meninger om Sølv A4 med sorte Angel Eyes? :)

 

Tenker da på disse her:

http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=427_302_343_387&products_id=3409

 

Eventuelt disse her?

http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=183&products_id=1552

 

Syns alternativet fra Maxam ser best ut, men er jo dårlig bilde så kan hende de ikke ser slik ut...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det er stilig med sort på sølvfarget bil. syns du burde gå for det, legger ved et dårlig bilde av en sølv og en hvit passat med sorte AE.

image_827057.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er MYE penere med sorte lykter enn chrom på biler med slik farge..

 

Peiser inn noen bilder av min (hadde samma problemstilling som deg for en tid tilbake og angrer ikke akkurat)..

DSC_1299.jpg

 

DSC_1310.jpg

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut! :) Men skulle gjerne sett en A4 forfra før jeg bestemmer meg! Og er det noen som har erfaringer med de ulike alternativene sånn rent kvalitetsmessig?

 

Hvilket merke er lyktene Maxam forhandler? Like bra som FK?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er en jeg fant på nettet, edit la ikke merke til at den ikke hadde AE men de er sorte i hverfall så du får en pekepinne:)

DSC02546.jpg

DSC02553.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut! :) Men skulle gjerne sett en A4 forfra før jeg bestemmer meg! Og er det noen som har erfaringer med de ulike alternativene sånn rent kvalitetsmessig?

 

Hvilket merke er lyktene Maxam forhandler? Like bra som FK?

 

 

Er ikke disse samme merke da mon tru.. lurer litt på det. Tror begge er i fra FK. Bare at bilde på maxam sin side er dårlig. Ser nesten ut som ett dårlig svart/hvit bilde av chrome utførelsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er en jeg fant på nettet, edit la ikke merke til at den ikke hadde AE men de er sorte i hverfall så du får en pekepinne:)

 

Hmm... trudde det skulle se enda sortere ut! Kanskje jeg må gå for de helt sorte fra Quality-Autoimport... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke disse samme merke da mon tru.. lurer litt på det. Tror begge er i fra FK. Bare at bilde på maxam sin side er dårlig. Ser nesten ut som ett dårlig svart/hvit bilde av chrome utførelsen

 

Tror nesten du er inne på noe der ang svart/hvitt bilde! Blir jo isåfall helt misvisende : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.