Anbefalte innlegg

Er det noen som vet kem som er flink å lakkere her i bergen???greie priser??

Er litt i stuss kem eg skå gå te: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet kem som er flink å lakkere her i bergen???greie priser??

Er litt i stuss kem eg skå gå te: klø :

 

 

Jeg vil anbefale kokstad lakkering og bilpleie. Meget flinke folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker:) får høre litt me eric andersen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet kem som er flink å lakkere her i bergen???greie priser??

Er litt i stuss kem eg skå gå te: klø :

 

 

Hør med Bjorøy Gården Billakkering på straume bak Sartor Senter.. Anbefales!

 

Spør etter Stian..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler åsande billakkering de er veldig flinke har gjort endel jobber for folk i klubben og alle er veldig fornøyd.

jeg har lakket min bil der og kan trygt anbefale de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler åsande billakkering de er veldig flinke har gjort endel jobber for folk i klubben og alle er veldig fornøyd.

jeg har lakket min bil der og kan trygt anbefale de.

 

men dei er dyre. for 27 000kr så skulle dei lakka jettaen min. da gjorde dei alt. demontering og montering og pussing.

21000kr da pussa og lakka dei. eg demonterte og monterte fangere og slik sjølv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Åsane billakkering og Kokstad lakkering og bilpleie anbefales!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åsane billakkering tok bilen til en kamerat. Han betalte 15000kr med garanti,men det var utrolig dårlig arbeid. Men tror det er snakk om at de må ta det opp igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men dei er dyre. for 27 000kr så skulle dei lakka jettaen min. da gjorde dei alt. demontering og montering og pussing.

21000kr da pussa og lakka dei. eg demonterte og monterte fangere og slik sjølv

 

jo da men så pass må du regne med å betale. det er ganske stor jobb å pusse ned en hel bil sparkle og lakke den. tar du et billig verksted vil du erge deg over det vær gang du polerer eller vasker bilen. kjip å betale 15000 lappen og ikke få det ordentlig. jeg ville heller da ventet til du hadde litt mer penger og gått for de enn å angre senere. men det er jo bare mitt syns punkt.

demontering og montering tar du jo selv...

 

lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åsane billakkering tok bilen til en kamerat. Han betalte 15000kr med garanti,men det var utrolig dårlig arbeid. Men tror det er snakk om at de må ta det opp igjen.

 

da tror jeg det har skjedd en glipp for jeg har hatt tre biler der oppe til hellakkering og flekklakkering og de har blitt 100%. da ville jeg bet kameraten pratet med sjefen der opp så fikser hun det nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo da men så pass må du regne med å betale. det er ganske stor jobb å pusse ned en hel bil sparkle og lakke den. tar du et billig verksted vil du erge deg over det vær gang du polerer eller vasker bilen. kjip å betale 15000 lappen og ikke få det ordentlig. jeg ville heller da ventet til du hadde litt mer penger og gått for de enn å angre senere. men det er jo bare mitt syns punkt.

demontering og montering tar du jo selv...

 

lykke til.

 

var å spurte for 2 år sidan så det er kanske nye priser no. men når eg var der oppe så virka som ho dama som såg på bilen at dei ikkje ville lakka den. ho meinte at det var mykje rust på den, men det var det ikkje. men no skal eg snart lakka bilen igjen, så eg får ta taure opp igjen og høra på priser.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var å spurte for 2 år sidan så det er kanske nye priser no. men når eg var der oppe så virka som ho dama som såg på bilen at dei ikkje ville lakka den. ho meinte at det var mykje rust på den, men det var det ikkje. men no skal eg snart lakka bilen igjen, så eg får ta taure opp igjen og høra på priser.:)

 

ja skjønner. er ikke så lett for oss som pusser opp gamle biler, noe er veldig skeptiske til å lakke gamle biler, men det går nok bra til slutt.

Lykke til. dette ordner seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.