#1 Skrevet Juni 24, 2006 Fikk helt plutselig problemer med bilen min i dag. Vasket bilen og kjørte hjem. Da jeg så skulle starte opp igjen, ville den nesten ikke starte. Ristet og kaklet. Prøvde å sette den i gir, og kjøre fremover, men da dro bilen skikkelig dårlig, og stoppet. PRøvde igjen med mer gass, og da gikk den fremover, men når jeg skulle gire opp til andre, stoppet den på nytt. Virker som om al motorkraft er borte! Bilen er en 2002 Modell Bora med en 1,9tdi motor på110 hk som nettopp har bikket 100000 km. Noen som vet hva dette kan dreie seg om? Reiser med toget nå, så har ingen mulighet til å se pådet nå, men må ha dette i orden i morra. Alle svar mottas med takk! Mvh Christian Seierstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2006 Nobody??? Prøvde igjen i dag, men det var like ille.. Dette virker ikke billig... Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2006 Bare en tanke tatt ut fra løse lufta. Tok du motorvask i sammen slengen da du vasket den? Er ikke kommet vann steder det ikke skal være da feks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2006 Tok ikke motorvask nei, bare spylte den utvendig. Kan nesten virke som om tannreima har hoppa over ett hakk, men smerka ingen ting når jeg stoppa, men når jeg starta den var den helt mongo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2006 Tok opp dekselet på registerreima, og den så ikke pen ut. Ser ut som om strammehjulet har kuttet, for "rillene" i reima var helt utslitte. Den ble skiftet for ett år siden, og bilen har gått ca 20.000 km siden da. Dette må da være en garantisak? Skal ringe verkstedet i morra, så får vi se hva de har å si... Huff... Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2006 Tok opp dekselet på registerreima, og den så ikke pen ut. Ser ut som om strammehjulet har kuttet, for "rillene" i reima var helt utslitte.Den ble skiftet for ett år siden, og bilen har gått ca 20.000 km siden da. Dette må da være en garantisak? Skal ringe verkstedet i morra, så får vi se hva de har å si... Huff... Christian Ja dette bør du kunne få dekket av garantien. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...