Stavanger: Gatebil. Hvem og når?

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvem skal oppover i Juli?

Jeg reiser sannsynligvis fredags formiddag. Har ordnet meg overnatting i Ski, men greit med følge på veien uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter planen skal jeg også bortover. Men jeg tror jeg reiser på torsdagen en gang. For meg så blir det camping på Rudskogen som gjelder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også bort, men reiser på tirsdagen. Skal på "cruise" med Color Fantasy først fra tirsdag til torsdag, så blir det campen på rudskogen fra torsdag til søndag! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal muligens opp ja. Blir i såfall til at vi reiser på torsdagen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser nok opp på torsdag måren?`får se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er nyinnflyttet i lokallaget fra Bergen, og skal hente den nye Rallye'n min. Like før treffet. Noen som har lyst på en ekstra bil i deres brorskap på vei til rudskogen? Forhåpentligvis får jeg bilen litt tidlig i uken, men kanskje må jeg vente helt til fredagen:( Håper jeg kan kjøre torsdagen eller noe sånt.

Hvis noen har planene klare og drar på fredagen kunne jeg godt tenke meg å slå følge. Gi meg en lyd da, er dere greie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.