#1 Skrevet Juni 24, 2006 Har en 92 mod vr6 den har enkelt kjede nederst og dobbelt øverst, er dette orginalt? Og når kom VR6 med 24 ventiler, kan en sånn topp bygges på en 12 ventil blokk? Ellers er min pakke fra kinetic på vei til stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2006 Har en 92 mod vr6 den har enkelt kjede nederst og dobbelt øverst, er dette orginalt?Og når kom VR6 med 24 ventiler, kan en sånn topp bygges på en 12 ventil blokk? Ellers er min pakke fra kinetic på vei til stavanger Om det er orginalt med dobbel kjede på 92 VR6 er jeg faktisk usikker på. Tror ikke det er orginalt. 24V motoren kom i Golf mk4, og toppen passer ikke over til 12V motoren. Hva pakke fra Kinetic? Synes det lukter Turbo kit her?? hehe... Mitt innlegg nummer 1000:) Skål:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2006 Stemmer det ja turbo kit skal i før jeg drar på ferie nedover i europa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2006 Stemmer det ja turbo kit skal i før jeg drar på ferie nedover i europa Stage 1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2006 Dobbelt kjede for drift av kammer er originalt ja. Enkelt fra veiv til mellomaksel(oljepumpeaksel) og dobbelt derifra til kammer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2006 Ja steg 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...