Elektrisk prob. 99mod A6 1,9TDI

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått et problem med en 1999model Audi A6 1,9TDI, bilen har rulla ca 205 000km

Det heile megynte med at eine lyset i bakdøra forsvant.. det har vert sånn ca 1 års tid.

Men so pluttsleg begynte ting og skje... kommer og låser opp bilen, åpner døra for så og late den i gjen... og bilen låser seg med det samme...

Når eg kjører bilen i humper slår pluttsleg kupe lyset seg på.... eg forstår ingenting....... må da vere nåke el. feil... dårleg kontakt eller nåke?? kan eg finne dette ut med diagnose test??? nåken som har en ide???

en ting til...

kablane som går inn i bakdøra... kabler til el.vindu,løys i døra og sentrallås.. går desse i en kabel stamme??? er desse skjøtt noen plass i døra/stolpen??

Roger Indrebø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Les ut feilkoder med diagnoseapparat. Sannsynligvis er det en dørlås på bilen din som er defekt. Antakelig den i døra med lyset som ikke virker.

Inne i gummibelgen i døråpningen TROR jeg det sitter kontaktstykker for kabling ut i døra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.