Anbefalte innlegg

Kjøpte meg xenon-sett på biltema i går, var det smart gjort?? : rolleyes Monterte dem, og skrudde dem på, fungerte bra da, men etter at jeg skrudde dem av igjen, så hadde de problemer med å tenne!! bare blinka 5-6 ganger, og skrudde seg av.. Litt opp og ned, noen ganger virka ene sprederen, noen ganger andre, sjelden begge to.. Kan det være pæra? Eller trafo/ballast'n?? HJELP?? (eller burde jeg rett og slett kjøpe en annen stand....:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du huska å isolere ledningene veldig godt der du har skjøta dem? Få en kamerat til å hjelpe deg med å slå på lysene mens du lytter ved lyktene, hører du en høyere frekvent lyd så slår det over en plass.

NB: Ikke hold i ledningene eller være i umiddelbart nærheten av Ball-lasten, start strømmen er på ca 25000Volt og jeg vet du ikke vil kjenne hvordan det føles å få det igjennom kroppen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit du at kablene leverer nok strøm og at det ikke er for mye spennigsfall?? mål spenningen 12v inn på balastene.

mine blinker også litt hvis jeg skrur de på uten å starte bilen, viker som de vil ha mer spenning inn.

men kan også være at desse kittene ikke er helt bra, har hella lamper også med xenon har aldri opplevd noe sånt på disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har kjørelys er nok det problemet...du få bare ca 9v på lysa i den stilligen.

Ikke å anbefale, er ikke værre en å fjerne motstanden for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du huska å isolere ledningene veldig godt der du har skjøta dem? Få en kamerat til å hjelpe deg med å slå på lysene mens du lytter ved lyktene, hører du en høyere frekvent lyd så slår det over en plass.

NB: Ikke hold i ledningene eller være i umiddelbart nærheten av Ball-lasten, start strømmen er på ca 25000Volt og jeg vet du ikke vil kjenne hvordan det føles å få det igjennom kroppen din.

Tenkte faktisk ikke på det.. var akkurat den lyden jeg lurte på!! Skjøtehylsa ligegr inntil hverandre, så kan nok være noe her!! Tror vel jeg skal prøve å gjøre det ja... Nei, 25 000V klarer jeg meg uten!! Fikk nok av 400V... (det var som en hammer, og slo meg rett ned av stega'n...: smil : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har kjørelys er nok det problemet...du få bare ca 9v på lysa i den stilligen.

Ikke å anbefale, er ikke værre en å fjerne motstanden for det.

Det samme problemet er enten jeg har hovedlysa på eller ikke, men jeg merer jeg hadde 13 volt på spredera med de originale xenon på... Får sjekke ut litt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.