Nord-Trøndelag: (Lokallagstreff?)

Anbefalte innlegg

Skal vi ha et lokallagstreff i sommer? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det må vi ha, men ikke neste helg 30.6-2.7

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber med saken,kommer med mer info om tidspunkt osv når alt er spikra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber med saken,kommer med mer info om tidspunkt osv når alt er spikra..

 

Kanskje vært greit å høre hva medlemmene vil også før alt er spikra?

 

OT: Virker som Hans har hatt andre ting å tenke på også i det siste: oops :

lurer på han tenker på her: haha :

IMG_3172re.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når neste møte blir bestemer Hans....grunnet samtaler med T-A:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bør vel kanksje luftes litt før en går i samtaler med dem vel?? er vel hva folk generelt vil som bør skje ikke det en person får til?........... sånn rent teknisk sett....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han funderer på om det går ann å lage en oilcatchtank av flaska. Eller så bare tester han hvor sterk han er :D

 

Treff ja, ikke neste helg iallefall :P Og ta det i namsos. Så kan jeg gå nedover :D For bilen min står med en oppteipa 4dels rs2 bakfanger :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja ellers så tenker han: FAN tomt NÅ igjen: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bør vel kanksje luftes litt før en går i samtaler med dem vel?? er vel hva folk generelt vil som bør skje ikke det en person får til?

[/Quote]

 

Dette har jeg lufta gang på gang,og vi ble vel enige tidlig i vinter at dette var noe folk hadde lyst til.

 

Hehe,angående den ølflaska,og det bildet,så er jeg jævla usikker på hva jeg tenkte på. Greier ikke helt å forstå hva jeg prøver på heller.

Men,turen var helt super! Anbefaler alle å ta seg en tur på BugRun,sykt bra treff.

 

Det som skjer nå,for å informere litt,er at jeg har sendt en forespørsel til T-A.

I den mailen spør jeg om de kunne vært intressert i å dekke et av våre lokallagstreff. Har ikke hørt noe enda,så jeg sender vel mailen en gang til hvis jeg ikke får svar i de neste dagene.

 

Ellers skjer det ting med lokallaget,jeg selger streamere som f... og jeg må nok en tur til på Dek-Rek i morgen for å bestille enda flere.. Har ikke fått den store eska fra Erik enda (HOST HOST!) men den kommer vel forhåpentligvis om ikke mange dagene. Inneholdet i den esken skal være mer skiltplater og små klistermerker. Begynner å bli dårlig med skiltplater i eska mi,så det passer kjempefint. Små klistermerker har jeg vært tom for siden i vinter,noe som er litt irriterende,ikke bare for meg,men også for flere av dere som gjerne skulle hatt et par slike..

 

Bilen min er endeeeeelig ferdig,som kanskje mange av dere har fått med dere. Så,endelig skal den få bli med på lokallagstreff den også ;)

 

Runder av for denne gang. Lurer dere på noe,send med en mail,PM eller ring meg.

 

mvh

Hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håhå!! Da blir det små-klistremerker!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,nå er jeg lei av å vente på at T-A skal svare på mail,så jeg foreslår at vi tar et treff til helga.. Hvordan er stemninga for et treff Lørdag 8.Juli? Har et par ting jeg gjerne skulle informert om,litt angående hvordan det står til økonomisk for lokallaget osv osv. Skal få prøvd å samle styret for en liten samtale før helga også,så vi får tatt litt avgjørelser. Er ikke helt fornøyd med hvordan våren og forsommeren har utartet seg for lokallaget. Har vært litt lite aktivitet,men jeg vet at vi i styret har hatt endel å henge fingra i på hver vår kant. Har ikke fått så veldig mange klager på at det har vært lite fart,men noen få har det vært.

 

Håper dere kommer med synspunkter på Lørdag 8.Juli. Greit om vi hadde fått samla oss og prata litt skit igjen. :P

 

mvh

"Kasserer'n"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg dukker opp også... :) men det blir i såfall etter kl 18.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta meg en tur om lørdagen jeg.....

 

Hvis jeg får tillatelse til å forlate huset midt i flyttinga da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om det blir vanskelig for meg å få til å komme. Er nemlig "dager" på bindalseidet :P Også skal jeg selge båten i helga. Men får se ann litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tror dere om at vi tar det fra klokka 1800? Vi kan møtes på Globus-parkeringa,eller kanskje NTE-parkeringa,som blir rett ved siden av?

Eller,om noen har forslag,kom med dem. Må nesten få tatt litt bilder når man har sjansen.

 

Får håpe på bra vær!

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faan : bråk : jeg skal på jobb i helga : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kjem. Det høres bra ut me klokka 18.00.

 

Hans: Kan du ta med filmen min??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Hans: Kan du ta med filmen min??

 

Det skal jeg få til. Tar vel med den siste og,så vi får solgt den ;)

 

Sees på lørdag.

 

mvh

"Kasserer'n"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tror dere om at vi tar det fra klokka 1800? Vi kan møtes på Globus-parkeringa,eller kanskje NTE-parkeringa,som blir rett ved siden av?

Eller,om noen har forslag,kom med dem. Må nesten få tatt litt bilder når man har sjansen.

 

Får håpe på bra vær!

 

mvh

Hei! Er det Namsos dere snakker om å ha treffet? I så fall, er det mulig å få komme en tur, hvis jeg får det til selvfølgelig. Kan dere sende meg en PM med tlf nr så jeg eventuelt finner frem til der dere står?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Er det Namsos dere snakker om å ha treffet? I så fall, er det mulig å få komme en tur, hvis jeg får det til selvfølgelig. Kan dere sende meg en PM med tlf nr så jeg eventuelt finner frem til der dere står?

 

Hei.

Treffet vil bli arrangert på Steinkjer og du er hjertelig velkommen..

Du finner oss trolig på parkeringsplassen ved Globus Storsenter,som ligger rett ved E6'en. Hvis vi ikke står der,så står vi 100meter lenger bort,på NTE-parkeringa.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Treffet vil bli arrangert på Steinkjer og du er hjertelig velkommen..

Du finner oss trolig på parkeringsplassen ved Globus Storsenter,som ligger rett ved E6'en. Hvis vi ikke står der,så står vi 100meter lenger bort,på NTE-parkeringa.

 

mvh

Det er greit! Skal se om jeg får til å stikke en tur. Nå Lørdag 8 juni kl. 18.00:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått start på kjerra mi etter full overhaling på motoren. er att no små plukk samt hente skilta på biltilsynet så får vi se om jeg får kjørt med den i morra.. Cabben er neste bil som skal overhales :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender ut en påminnelse om morgendagens lokallagstreff,få rævva ut av solstolen og møt opp. : smil :

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender ut en påminnelse om morgendagens lokallagstreff,få rævva ut av solstolen og møt opp. : smil :

 

mvh

 

 

Ja hvis treffet hadde vært i Namsos så..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.