Nord-Trøndelag: (Lokallagstreff?)

Anbefalte innlegg

Vart det no bra treff?? jeg fikk ikke til å komme, da kjerringa insisterte på at vi skulle på IKEA først så til et vennepar etterpå.. så tøffla mine var for store på lørdag. desverre... .: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ vil itj påstå at det var nå bra treff men, det var da noen få der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ vil itj påstå at det var nå bra treff men, det var da noen få der.

 

Heh, sånn ere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

va tamt ja, for igjen vi ja, æ ska no t trondheim på treff de har der, å se hvordan de har det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

va tamt ja, for igjen vi ja, æ ska no t trondheim på treff de har der, å se hvordan de har det.

Velkommen skal du være :D Får håpe du ikke blir for skuffa :P

 

Er vel ikke så sprudlende mye som skjer hos oss gjennom sommerferie-månedene heller akkurat nå, men kommer vel info om det på Trondheims-delen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen! Takk for god mottagelse, det var da itj så værst treff dette da. Hadde det kult jeg iallefall. Håper jeg kan ta meg en tur ved en senere anledning også. Dere må følge med på forumet vårt, så dere får med dere når vi starter opp igjen etter sommerferien. See Ya :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen! Takk for god mottagelse, det var da itj så værst treff dette da. Hadde det kult jeg iallefall. Håper jeg kan ta meg en tur ved en senere anledning også. Dere må følge med på forumet vårt, så dere får med dere når vi starter opp igjen etter sommerferien. See Ya :)

 

Du får ta deg en tur når det passer litt bedre for oss nordafor også :D Helst på vintern da. Da det er mest action synes no jeg :) Må bare få årna meg kortet slik at jeg også kan kjøre litt :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lappen tror jeg ikke du klarer å holde på lenge..... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ vil itj påstå at det var nå bra treff men, det var da noen få der.

 

va tamt ja, for igjen vi ja, æ ska no t trondheim på treff de har der, å se hvordan de har det

[/Quote]

 

Hvis du hadde kunnet komme med litt konstruktiv kritikk så hadde det vært kjempeflott. Hva kunne du tenkt deg og funnet på på neste lokallagstreff f.eks?

Hvis man hadde kommet med forslag om aktiviteter eller noe,så hadde man kanskje blitt litt mer tilfredstilt? Bare en tanke.....

 

Disse treffe er til for at vi skal møtes og snakke drit om alt og ingenting. Men også for å diskutere videre fremtid for lokallaget. Lokallaget er avhengig av at medlemmene kommer med kritikk og ros,ideer og eventuelt hjelpe til med planlegging av neste lokallagstreff eller større treff.

 

Ettersom lokallaget vårt er spredd utover et rimelig stort fylke,så funker ikke dette helt optimalt.. Har et par ideer,som vi i styret skal diskutere i nærmeste fremtid,og jeg håper de vil funke litt bedre enn det gjør i dag.

 

Har dere noen spørsmål til noen av oss i styret,så kan vi nåes på telefon,PM eller mail..

 

mvh

Hans...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir tamt kvar gång å stå å prat heille tia, når vi har så flotte bila som vi har, så meine at vi kan kjør med dæm 1 gång i blant til forskjelige plasser, og vis andre folk ser hva slags biler som fines i lokallaget til nord-trøndelag eks kjøre tur til Namsos, Steinkjer, Verdal, Levanger, Stjørdal, Torndheim eller liknende.

arrangere en lørdags tur til sverige for eksmpel.

 

Det er jo mang som kjører vw eller audi, som itj veit at det finnes et lokal for vwaudi clubb i trøndelag,

 

Derfor mener jeg at det kunna vært arti å vist seg fram litt mer, kanshe vi kan klare å få med oss flere medlemmer i klubben.

 

Men det er greit å møtes, for å ta en prat, men blir tamt kvar gång det å.

vi må ut å vise at det fakstisk fines et lokal lag i trøndelag.

 

Men det er min mening.

 

Rolf Inge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et forslag til litt "fun"

 

Hva med å leie gocart bane for litt cart kjøring og premie til vinnern. Burde ikke koste all verden viss vi drar igang en påmeldingsliste og betaling pr hode i etterkant. En lørdag f.eks.

 

 

Når det gjelder kjøring så hørtes en tur til Sverige i samlet flokk interresant ut. Bra tips.

 

Utstilling av biler burde være mulig. Kanskje med et samarbeid med Madsen bil eller.no? Og annonsere på forhånd i avisa slik at det trekker publikum? Kanskje en bilstero konkuranse å? Slikt trekker folk. Og da blir vi synlig.

 

Mine tips :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA! :) Gocart-kjøring høres genialt ut! Premien kan være å få kjøre en av de andre bilene i lokallagslaget! (Pass på bilen din, Ketil!) :P

Neida, det var bare tull. Men gocart-kjøring er jo alltid morsomt, selv uten premier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var mange gode forslag her, go-cart er jo morsomt :D Cruising tur hadde vært moro ja, gjerne til sverige :) Ustilling på madsen levanger, kunne vært en idè, med nye/gamle audi/vw. Smart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh.. Endelig litt action!

 

Alt dette høres knall ut. Har lufta det med Madsen her på Steinkjer,men tror ikke det var så intressant for dem. Hvis noen av dere som bor på Levanger kunne hørt med dem der,så hadde det vært strålende. Lokasjonene til Madsen Levanger er jo bedre,og finere. Større sjans for at folk gidder å kjøre dit på treff tror jeg.

 

Når det gjelder Go-kart så er det fullt mulig å få til! Jeg kan godt sjekke opp om det går ann å booke noen timer ei helg,så vi får rast fra oss,og evnt hva prisen blir. Har dem slutta med Go-kart på Verdal eller holder de på enda?

 

Cruising til Sverige var også knallidè,det er jo fullt mulig å få til!

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe go-kart på værdal'n lenger: gråter :

 

Rolf Inge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe go-kart på værdal'n lenger: gråter :

 

Rolf Inge

Hva skjedde med den forresten, og var det ett bra anlegg?

 

Nå er det vel bare Heggstadmoen igjen i trondheim også..

Noen som veit åssen det ligger an på Lånke? Veit det var noe kjøring på gang der før..

 

Burde vært noe skikkelig go-cart anlegg i dette strøket også.. Og med skikkelig, så mener jeg utendørs! :D

 

Var og kjørte på ett i Hønefoss en gang, utendørs anlegg.

Ørten ganger bedre enn innendørs, det er iallefall bra sikkert : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde med den forresten, og var det ett bra anlegg?

 

Nå er det vel bare Heggstadmoen igjen i trondheim også..

Noen som veit åssen det ligger an på Lånke? Veit det var noe kjøring på gang der før..

 

Burde vært noe skikkelig go-cart anlegg i dette strøket også.. Og med skikkelig, så mener jeg utendørs! :D

 

Var og kjørte på ett i Hønefoss en gang, utendørs anlegg.

Ørten ganger bedre enn innendørs, det er iallefall bra sikkert : rock :

 

Hønefoss banen er grei nok den, men sigdal anbefales på det sterkeste viss noen skal dit en gang. skikkelige kurver og ei bra farts strekke. Pluss de har 3 skikkelige racing carter som går værst....

 

Er det ikke bane på steinkjer a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke gocart ved steinkjer racingpark da ? syns jeg har hørt rykter om det hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer. Det er en del år siden sist jeg var der, men det er en utendørsbane der ja. Husker jeg syns det var fryktelig morsomt da ihvertfall :)

Gokartene der er ikke verdens raskeste sammenlignet med konkurransekartene som er der og trener, men de går helt greit. Man får til å ha det morsomt allikevel, med hvining i dekk, masse svinger og rettstrekke®...

 

Dette ligger jo også bare ca 10-12 min fra Steinkjer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde med den forresten, og var det ett bra anlegg?

 

Nå er det vel bare Heggstadmoen igjen i trondheim også..

Noen som veit åssen det ligger an på Lånke? Veit det var noe kjøring på gang der før..

 

Burde vært noe skikkelig go-cart anlegg i dette strøket også.. Og med skikkelig, så mener jeg utendørs! :D

 

Var og kjørte på ett i Hønefoss en gang, utendørs anlegg.

Ørten ganger bedre enn innendørs, det er iallefall bra sikkert : rock :

 

Tror nok problemet ble 10 eiere, mindre og mindre folk, dyrere og dyrere priser...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi finne på nå neste veka??

 

Rolf Inge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke snakk om å dra til Trondheim 3. aug? om det blir noe da... Jeg blir med om vi får med flere fra lokallaget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært en ide å lagt næste treff til Levanger: klø : Kan tenkes det er flere fra sør i fylket som kunne tatt seg en tur....

 

Hvis det er noen sør i fylket som er aktive da? utenom han som skal flytte til stjørdal: klø :

 

Hvordan er stemningen for å ta et treff på Levanger?

 

dem sør i fylket oppfordres til å gi en lyd fra seg: vinke : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

levanger går fint for meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært en ide å lagt næste treff til Levanger: klø : Kan tenkes det er flere fra sør i fylket som kunne tatt seg en tur....

 

Hvis det er noen sør i fylket som er aktive da? utenom han som skal flytte til stjørdal: klø :

 

Hvordan er stemningen for å ta et treff på Levanger?

 

dem sør i fylket oppfordres til å gi en lyd fra seg: vinke : : rock :

 

Levanger er 1 fin by, my bra damer e d å sjå.

Så det kunna vært arti å hatt den en annen plass å ja, må vel la go bil stå heim æ, å kjør golf dah ventle.

hanla felga i dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.