#1 Skrevet Juni 25, 2006 Først litt om dagens gjøremål..... Boret opp bunnplugg og gjenget denne...... Ble bra som f... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2006 Når jeg skrudde i føleren..... Spratt plutselig ei fjør++ på garasjegulvet... Skrudde ut igjen føleren, driten dar ryki rett under gjengene, dårlig messing drit..... Skrudde f..n ikke hardt el.. Tenkte jeg bare skulle ta et siste tak, for har erfart at gjenger ol ikke er det store på messing, men neida...... Kan jeg kjøpe universal giver på Biltema, eller må jeg ha en fra leverandøren av instrumentene?? Bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2006 samme greia skjedde på min oljetemp føler... den "bulker" seg av en eller annen måte.. og knekker.. ufattelig kjedelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2006 samme greia skjedde på min oljetemp føler... den "bulker" seg av en eller annen måte.. og knekker.. ufattelig kjedelig Hva gjorde du'a?? Har vel noe med at det er litt kon på gjengene, og da blir det press på punktet etter gjengene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2006 FUNKER DE UNIVERSALE FRA BILTEMA ?????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2006 Måle verdier 70Gr vann Biltema: 0,69k ohm Ødelagt: 0,59k ohm På granitt kjøkken benk Biltema: 2,43k ohm Ødelagt: mellom 1,98k ohm og 2,20k ohm (vanskelig å få hold den skikkelig, fikk fort min kroppstemp.) I kjøleskapet Biltema: 3,44k ohm Ødelagt: 3.38k ohm Den ødelagte er målt uten delen med gjengene på (sikkert litt motstand her og, vet ikke hva motstanden i messing er jeg) Pluss at tiden på hver enkelt plass ikke var alt for lenge.. Neste prøve er tilkobl. til instrument, deretter å teste mot dette med kokende vann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...