#1 Skrevet Juni 25, 2006 PÅ bilen min (golf g60) så mangler selve bensinpumpe greiene under bilen, Dvs at det er løftepumpe i tanken men den beholderen med pumpe i under er vekke. Hva vil være beste løsning her? Motoren som skal inn er en 20vT og satser på litt hk etterhvert. 1, kjøpe en lik pumpe som har stått der? Er alle Gti 8v, 16v og g60 like? hvor mye klarer denne å levere til? 2, bygge et slik system som dette? dette stod på bilen men ble solgt av forrige eier før jeg fikk kloa i det Fordelen her er vel at en kan sette inn akkurat så stor pumpe en vil Noen som har en formening? er jo mange 16vT prosjekter ute å går og regner med at de trenger bensin de også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2006 Har hørt at org K-Jet GTI pumpa skal klare å levere til 4-500 hk jeg da pga dens høye grunntrykk på rundt 5,5 bar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2006 ingen med 16V turbo prosjekter som har noen meninger om hvordan dette kan gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2006 K-jet pumpene som er mest vanlig å bruke skulle jeg tro, er ikke mye vits med noe annet da disse leverer i nokkevis. G60 pumpen er annerledes, og holder ikke med like langt om du skal ha mye effekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2006 K-jet pumpene som er mest vanlig å bruke skulle jeg tro, er ikke mye vits med noe annet da disse leverer i nokkevis. G60 pumpen er annerledes, og holder ikke med like langt om du skal ha mye effekt. så da kan jeg hente dette fra en hvilken som helst gti 8v eller 16v? forskjell på pumpene på k og ke jet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2006 Dette er også noe jeg driver å lurer å funderer på. Tenkte å lage en fødepumpe i fra orgtanken inn i en catchtank for så til bensinpumpa. Men hvor mye holder f.eks. k-jet pumpa til, 300 hk? eller mer, må da være noen her som kan komme med noe håndfast her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2006 noen som har noe å tilføye? vurdere om jeg skal kjøpe en k-jet pumpe fra england, 110 £ for en helt ny må være okay. men har ikke lyst å hive pengene ut vinduet om dette er bortkastet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2006 Bumper denne... Noen som vet hvor mange hk k-jet pumpa holder til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2008 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2008 K-Jet pumpe skal holde til 500hk på 2.2T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 11, 2008 Jeg bruker Bosch 044?? pumpe på min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...