#1 Skrevet Juni 25, 2006 Noen som har en anelse om det fins bredde kit til s2 coupe? helst ett annet enn det som fins til vanlig coupe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2006 Abt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2006 får man kjøpt ABT kitet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2006 prøv quality autoimport: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2006 Snakk med Frode Jørgensen ang bredding og hvor dette kan skaffes. Han har noe i kevlar (om jeg ikke husker feil) på sin bane bil og det er et ganske "fett" kit også. Vil tro det fulgte med bilen når han skaffet det så kanskje han ikke vet hvor det skaffes allikevel, men spør han som sagt. ABT kittet skal du vel ha griseflaks for å finne idag.. da så og si alle coupe eiere har lyst på et, men ABT stoppet produksjonen for lenge siden og det er da brukt markedet du må satse på (eller ny ferdig ABT bil). Ryktene har seg at det er en eller annen lokal høvding som produserer noen replika skjermer av dette i tyskland et eller annet sted, men det er ikke bekreftet enda. Eller så har du vel alltids rieger kit? eller seidel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2006 Snakk med Frode Jørgensen ang bredding og hvor dette kan skaffes. Han har noe i kevlar (om jeg ikke husker feil) på sin bane bil og det er et ganske "fett" kit også. Vil tro det fulgte med bilen når han skaffet det så kanskje han ikke vet hvor det skaffes allikevel, men spør han som sagt. ABT kittet skal du vel ha griseflaks for å finne idag.. da så og si alle coupe eiere har lyst på et, men ABT stoppet produksjonen for lenge siden og det er da brukt markedet du må satse på (eller ny ferdig ABT bil). Ryktene har seg at det er en eller annen lokal høvding som produserer noen replika skjermer av dette i tyskland et eller annet sted, men det er ikke bekreftet enda. Eller så har du vel alltids rieger kit? eller seidel? Breddinga til jørgensen er tøff, men det er vanskelig å få kjøpt det.. Jeg syns ikke abt er no særlig, det er ikke brutalt nok.. Har titta litt på rieger kittet til coupe, har lyst på breddingen fra det kittet og modifisere en rs2 front.. og lakke bilen i imsa farger og mønster... Har en følelse at det vil bli tøft.. Takk for det innholdsrike svaret.. Mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2006 Eller ta en titt på http://www.blocket.se eller http://www.traderamotor.se Der er det en svenske som har annonsert et kit ( i glassfiber tror jeg ) som bredder ganske mye... ta en titt om du finner det, prisene var heller ikke værst tror jeg..... Skal legge inn linken om jeg finner den igjen.. :thumb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2006 Mener jeg så noe styr på tconcept.no og jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2006 skaff meg denne breddinga så blir jeg evig taknemelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2006 de har den breddinga her på tconcept.no Evo2 bredding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...