#1 Skrevet Juni 25, 2006 i går under min ukentlige støvsuging og vasking inne bilen oppdaget jeg at dørk matten var gjennom trukket av vann. etter litt mer gransking kom jeg fram til ar det fløt med vann i hele dørken på pasasjer siden.. og jeg måtte gå i gang med demontering av stolen og div deksler for å lette på matten og få tørket opp dette..fikk lånt en avfukter så nå er det tørt og fint men hvor kom alt vannet fra?? noen forslag?? har ikke særlig lyst å gjenta denne operasjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2006 Kjenner ikke til denne bilen spesielt men hvis du ikke får noen andre tips så må du gjøre som følger : ta ut stol, brett vekk teppe og evt. ta av dørtrekk. Få så en kamerat til å spyle bilen utvendig mens du sitter inne i bilen og finner ut hvor det renner inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2006 Kjenner ikke til denne bilen spesielt men hvis du ikke får noen andre tips så må du gjøre som følger : ta ut stol, brett vekk teppe og evt. ta av dørtrekk. Få så en kamerat til å spyle bilen utvendig mens du sitter inne i bilen og finner ut hvor det renner inn. Takk for tipset..skal teste det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2006 Takk for tipset..skal teste det Jeg har en c4. Der kom det vann inn vifteanlegget. Tok bort plastdeksel over batteri,i motorrom - øverst i torpedovegg. Der sitter vifta og batteri/viskermotor. Det er en dreneringskanal i bunn av dette rommet. Den var tett, vannet stor flere cm opp og rant til slutt inn i vifta og ut på gulvet foran på høyre side. Bare et alternativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2006 Samme skjedde på S4`n min. Drensen i brønnen forran frontruta var tett, så når jeg parkerte i en motbakke, så rant det inn en god del vann i dørken på høyre siden. Ble litt av en jobb å få tørket opp igjen ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2006 Samme her, bare å stake opp.. På min hørte jeg det pisket i vann i vifta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2006 Samme her på min 95 S6,men fant aldri ut hvor det kom fra før jeg solgte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2007 Bah.. nå har jeg fått vann i min s4 93" stasjonsvogn den er slik at det er fuktig mellom for. og bakdør virker som det kommer ned stolpen der.. og renner over den skinna som setet står i.... hvor kommer vannet seg inn hær ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 20, 2007 ingen som kan hjelpe meg? regner som f.. ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 21, 2007 har hatt lekke plateskøter på min c4, rant inn bak dørpakninga å mellom to plater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...