Trondheim: lokallagstreff 29.06

Anbefalte innlegg

Vi møtes til treff igjen nå Torsdag 29 juni på Nidarvoll bak Bunnpris klokken 19.00. Vel møtt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møtes til treff igjen nå Torsdag 29 juni på Nidarvoll bak Bunnpris klokken 19.00. Vel møtt:)

 

Er det ikke neste Torsdag egentlig : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke neste Torsdag egentlig : klø :

Ble litt usikker nå, men hvis man går etter det vi annonserer, så er det faktisk første og tredje Torsdag i mnd ja. Så da er det ikke treff før 6 juli da. HM!Beklager at jeg er så ivrig på å ha treff!! Men har det vært opp til meg så har vi hatt treff hver fjortende dag på sommerhalvåret og som vanlig på vinterhalvåret. Kjører meg en tur likevel på Torsdag jeg, så får jeg se om det kommer noen som er like ivrig som meg.:) Si hva dere mener om å gjøre det sånn om sommer/vinter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer trillende jeg også :)

Forhåpentligvis med nymontert treverk : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok innom, var en kjenning som muligens skulle melde seg inn også. Får se om han kommer en tur. :)

 

Angående datoen, er det ikke hver fjortende dag som er satt? : klø : Eller har jeg misforsstått alt? :o

 

Uansett hørtes det jo ikke så dumt ut med flere møter i sommer enn i vinterhalvåret, er jo tross alt litt mer aktivitet på sommeren. Synes uansett det kan være like greit å ta det nå, så får man kanskje litt kommentarer på Utstillingstreffet også? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok innom, var en kjenning som muligens skulle melde seg inn også. Får se om han kommer en tur. :)

 

Angående datoen, er det ikke hver fjortende dag som er satt? : klø : Eller har jeg misforsstått alt? :o

 

Uansett hørtes det jo ikke så dumt ut med flere møter i sommer enn i vinterhalvåret, er jo tross alt litt mer aktivitet på sommeren. Synes uansett det kan være like greit å ta det nå, så får man kanskje litt kommentarer på Utstillingstreffet også? :)

Ok! See you all then!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svinger vell innom en tur jeg å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svinger vell innom en tur jeg å.

Kjempeflott!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel første og tredje Torsdag som er sagt ja ;):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kanskje, + en kamerat her på forumet...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte vil jeg si til å være et treff utenom det som er fastsatt i planen. 9-10 biler pluss noen som kom innom for å se. Vi kjører på med et nytt treff neste Torsdag 6 juli 19.00 bak Bunnpris Nidarvoll. Kommer på egen tråd. Hvis været holder seg så kanskje vi tar en cruising runde. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.