#1 Skrevet Juni 25, 2006 Er det noen som kan gjøre om denne litt. Skulle hatt bilen svart, så jeg kan se hvordan det blir på min bil. Rammene rundt grillene er matt svarte på min bil. På forhånd takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2006 Kanskje denne skulle ha vært flyttet til styling delen eller noe i den duren....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2006 Første PS-mod på noen år.. Men er passelig fornøyd selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2006 Ble dårlig men ser da sånn ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2006 fu*k, jeg tok feil bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2006 Hehe....ikke så farlig at du tok feil bil, Roar:) Dette så bra ut. Hvis dere i samme slengen kunne tatt dette bilde også?? Hadde vært konge!! Eller hvis du finner samme type bilde av 8E, Roar?? http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_31_184_329_331&products_id=37 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...