#1 Skrevet Juni 25, 2006 Sidedør bak venstre side låser seg ikke opp. Jeg hører låsemotoren går, knappen beveger sg litt, men ikke nok til at jeg klarer å få opp døren. De andre fungerer fint, men ikke denne. Tok ut høyttaleren i tilfelle den skulle ligge i veien uten at det hjalp. Hvordan får jeg av innvendig dørpanel. Fant skruen i vindussveiv, er det bare clips ellers og får jeg det av mens døren er lukket ? Noen som har tips ?? G 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2006 Hva slags bil er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2006 Hva slags bil er dette? Ja det kan være en fordel å vite. 100 avant 92 c4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2006 Du må vippe ut plastdekselet på "håndtaket" og skru ut to store skruer der, kan bare glemme det uten de, men det sitter og en eller to skruer på siden som ikke går å få ut uten at døren er åpen, trekket skal løftes rett opp og så ut men vil tro du ødelegger trekket om døren er igjen og skruene på siden er i. Jeg hadde dette problemet på passasjerdøren og den kom til slutt av seg selv. Prøv dette: kjør vinduet opp og ned noen ganger, og så låser du opp og igjen bilen flere ganger mens du lirker i håntakene enten på utsiden eller innsiden , evnt. prøv å dra litt i låseknappen mens den er på vei opp. Denne prosedyren har reddet meg to ganger. Hvis den går opp tar du av trekket å sjekker om noen av plastklipsene er knekt og renser/smører det som er av bevegelige deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2006 Ole Aas i klubben sleit med det samme på en av dørene på sin S4 C4.. Synes det hørtes skremmende likt ut ihvertfall. Kan sjekke med han, hva han gjorde for å løse saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2006 Ja fint. Jeg har forsøkt å lirke og lure, dratt i knappen og håndtak, og jeg har'n nesten, men bare nesten. Takknemlig om det kommer noen gulltips ja !! :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2006 Jeg fortsatte prosedyren jeg fikk beskrevet over og til slutt spratt døra opp, så nå er det full overhaling med olje og smurning så snart jeg kan ! Takk for hjelpa ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2006 Godt det ordnet seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...