#1 Skrevet Mai 3, 2004 no bynne 90 quattro`n å bli igjen, en morsom bil som nærmer seg sommer klar igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2004 ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2004 pen bil, men azev felga (om det er det) er litt for standard... også så den litt trøtt ut med de overkill øyelokka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2004 Pen bil, men jeg har to forslag til forbedring selv om smaken er som baken.. 1) Bytt ut orange sideblinklys og frontblinklys med hvite for å få færrest mulig farger på bilen.. Har jo allerede røde baklykter og hellakkerte fangere.. 2) Fjern de grusomme "øyelokkene". Alt for store og med et utseende som minner om det 18-åringer fra Flisa har på Volvo 240'en sin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2004 --Er det noen som vet hvor de selger slike blinklys har ring en del plasser men ingen resspons --Felgene har stått på bilen siden Trond Gulbrandsen bygde den i 94 en gang. Syns bilen ska vær mest mulig lik den gang. --vis jeg skulle ha byttet så må det bli valsing å 9-10x17". Bilen skal hel lakkers så kanskje da. Men det blir etter motor å slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2004 Husker jeg så denne bilen for første gang på (tror det het:) Vårmønstring på Hellerudsletta i 95 eller 96. Synes Azev A felgene passer på denne bilen, men øyelokkene er kanskje i meste laget ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2004 Ja det har du nok rett i, blir væl fjerning av det etter vert tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2004 Noen som vet hvor man får kjøpt den bakerste eksospotta med Audi ringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2004 Opprinnelig postet av Tor Anders Lindstad Noen som vet hvor man får kjøpt den bakerste eksospotta med Audi ringer? Det må vel være hjemmemekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 4, 2004 Nei tror ikke det er hjemmemekket! har sett det på 2 stk før en gang! men det kan jo være det fordi da! ikke hvet jeg! men sikkert noen som kan svare på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 4, 2004 har ett bilde av dem hær. Veit ikke om de er hjemme mekka eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 4, 2004 Alle jeg har sett av samme type er også hjemmemekk, slik som denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2004 Noen som veit hvor de selger hvite blinklys til denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...