søkes: sted i oslo man kan polere bil - med strøm?

Anbefalte innlegg

Noen som vet et sted i oslo/omegn hvor man kan vaske bilen og polere den etterpå? Trenger strøm pga maskin...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste stedet i Oslo å vaske bilen på er i kjelleren på Økernsenteret.

Forvasken(skum) er bra og det er varmtvann med bra trykk på høytrykken.

Er ikke sikker på om det er strømuttak der, men på Statoil på andre siden av Østre Aker er det gratis støvsuging, mulig det er plug and play om du trikser litt med strømkabelen til støvsugeren der;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste stedet i Oslo å vaske bilen på er i kjelleren på Økernsenteret.

Forvasken(skum) er bra og det er varmtvann med bra trykk på høytrykken.

Er ikke sikker på om det er strømuttak der, men på Statoil på andre siden av Østre Aker er det gratis støvsuging, mulig det er plug and play om du trikser litt med strømkabelen til støvsugeren der;-)

Er vel ikke så mye Statoil stasjoner igjen på Økern. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kanskje ikke det nei... Lenge siden jeg har vært der da! Men, vaskehallen i kjelleren på senteret er vel fortsatt der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kanskje ikke det nei... Lenge siden jeg har vært der da! Men, vaskehallen i kjelleren på senteret er vel fortsatt der?

Driver og legger om hele området rundt der men vaskingen på senteret er der enda tror jeg.

Statoil på Bjerke har vel en stor gjør det selv hall som leies ut forresten så går jo ann å høre der. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.