#1 Skrevet Juni 26, 2006 Hei Er det mulig på Golf3 Å justere dørhengsel på førerside fremme? Døren detter litt ned når den åpnes, å kan løftes opp en del når jeg tar i døren så den er tydelig slakk i hengsel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2006 Hei Er det mulig på Golf3 Å justere dørhengsel på førerside fremme? Døren detter litt ned når den åpnes, å kan løftes opp en del når jeg tar i døren så den er tydelig slakk i hengsel. Anyone?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2006 De jeg kjenner som har arbeida/arbeider på VAG verksted sier følgende. " Ta tak i dørra å løft/press den opp...." Så nei, jeg tviler på at det er noe justeringsmulighet altså.... Uten om BRUTAL muskel kraft =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2006 Kjøpe nye bolter til hengslene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...