Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som kan fortelle meg fremgangsmåten på skifte av panserwiren på cab,en?? Haster....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har skiftet denne wiren før??:) Noen som kan finne tegninger på ETKA..????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den røket? Trenger du å skifte annet enn selve strengen da? Ser det ikke helt for meg, men kan du ikke bare dra ut den gamle og trekke i ny etterpå. På min er dette ikke er wire, men stiv streng.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hermann Stakseng

Er den røket? Trenger du å skifte annet enn selve strengen da? Ser det ikke helt for meg, men kan du ikke bare dra ut den gamle og trekke i ny etterpå. På min er dette ikke er wire, men stiv streng.

...som er utroooolig kjedelig å glemme å sette på plass etter å ha smekket igjen panseret :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Jepp, JÆ... kjedelig.!!!!!!!!!!!!! Så nå er det bare å få bilen opp på en bukk og av med deksler under. Noen som har vært borti den biten eller??:)

Den har røket der den er festet innpå håndtaket. Er det noen mulighet for å lodde?? Har den lille "S" bøyen liggende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den er røket ved håndtaket så er det kanskje mulig å trekke i den med en tang, det kan hjelpe hvis du skrur løs håndtaket og dekselet først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp...røket ved hådtaket. Røket redd av ved "s"en. Virker som at jeg ikke får tak i den.:( Kan prøve å skru løs festet i morgen og se hva som skjuler seg. Ingen som har ETKA og et bilde å vise meg ?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den går vel ut og langsmed venstre vange og frem langs den plata som sitter på tvers over frontlyktene dine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, skal ta en titt på det i kveld.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.