#1 Skrevet Juni 26, 2006 Kunne vært greit å fått slept en henger i blandt. Ble det solgt hengerfester til coupe? Vet det har vært til sedan. Har blandt annet sett avtagbart feste til s2 til salgs i sverige. Men vet ikke om dette heller var til coupe. Takk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2006 Kunne vært greit å fått slept en henger i blandt. Ble det solgt hengerfester til coupe? Vet det har vært til sedan. Har blandt annet sett avtagbart feste til s2 til salgs i sverige. Men vet ikke om dette heller var til coupe. Takk.. jupp, er et avtagbart på min.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2006 jupp, er et avtagbart på min.... Selge? he he Tror du et fra sedan vil passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2006 Selge? he he Tror du et fra sedan vil passe? Muligens..... har egentlig ikke bruk for det, men så er det jo typisk at det kommer til å komme en dag der jeg trenger det...... Aner ikke om et fra sedan passer, men det er et slags beslag som blir skrudd i karosseriet bak tror jeg uten at jeg har tatt av bakfangern og sett.... også kan man skru på en "stang" også har man et hengerfeste tror ikke det er så veldig anneledes men det skal jeg la kyndige folk bekrefte........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2006 dette har jeg å lett etter. skal se om jeg finner delenummer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2006 dette har jeg å lett etter. skal se om jeg finner delenummer Hadde vært flott. Iallefall finne ut om de er like. Kan nesten ikke sveise seg noe heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2006 Dette er jeg også interessert i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2006 noen som har blitt noe klokere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2006 Tror ikke det. Blir vel nødt til å handle ett fra sedan og sveise om. bare for å få med en henger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2006 har avtagbart hengerfeste til s2 coupe liggendes, muligens jeg selger ved ok bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 10, 2006 har avtagbart hengerfeste til s2 coupe liggendes, muligens jeg selger ved ok bud. noen som vet hva som må til for å få det på en random coupe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 3, 2006 Noen som har funnet ut noe ? Noen som vet om det er likt fra sedan ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 6, 2007 Noen som har funnet ut noe ? Noen som vet om det er likt fra sedan ? No idea. Sveiser meg hengerfeste selv. Så blir det som jeg vil ha det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 2, 2009 jeg vet det er en gammel tråd. men jeg er meget nyskjerrig på hvordan dette gikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...