Nord-Trøndelag: Prateposten

Anbefalte innlegg

No har æ bruk for hengarn min igjen : gråter :

bil'n min: gråter : vart vest en kræsj i går. lei no ja, men e gla at æ har kasko på dein ja...

Men d va no itj ein vag du krasja?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er så jævla nøye om det er en vag som ble kræsja eller ikke akkurat nå... ligger en person hardtskada på st.olavs i trondheim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men d va no itj ein vag du krasja?:)

Kanskje en "litt" unødvendig kommentar når det er en som ligger i kunstig koma på St olav's med alvorlige skader etter ulykken....???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje en "litt" unødvendig kommentar når det er en som ligger i kunstig koma på St olav's med alvorlige skader etter ulykken....???

Hvordan kunne da vi andre vite dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kunne da vi andre vite dette??

lese nyhetene kanskje??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må virkelig beklage for at jeg leser forumet og skriver her ine FØR jeg leser nyhetene på nettet eller tv'n...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må virkelig beklage for at jeg leser forumet og skriver her ine FØR jeg leser nyhetene på nettet eller tv'n...

I'll Second that! Skjønner at kommentaren ikke var nødvendig når jeg får denne info'en!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Sjer ut som noen i lokallaget gir faan hær bare fordi æ kjøre 406, hadde vi fått alvorlig skader så ha vel ikke noen brydd sæ, men derimot ves vi ha kjørt venton eller golfen da hadde kanshe blitt reaksjon,på de andre å. bare pga æ itj kjører vag for tiden

virker sån for mæ no da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va da bære ein harmløs spøk fra mi si si! Ut ifra innlegget du la innj så verka det ikke som at det va me store skadan som har skjedd (ættersom d bære va biln du nævnt!!!).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Sjer ut som noen i lokallaget gir faan hær bare fordi æ kjøre 406, hadde vi fått alvorlig skader så ha vel ikke noen brydd sæ, men derimot ves vi ha kjørt venton eller golfen da hadde kanshe blitt reaksjon,på de andre å. bare pga æ itj kjører vag for tiden

virker sån for mæ no da.

Så ble ingen skadd?

må ikke regne med at vi lese nyhetene. Og ikke at det var noen vi visste om slik i dette tilfellet. Er jo masse trafikkulykker.

Må no gå ann å forklare situasjonen uten å klikke.

Og hvis det var en som satt på til deg som ligger på sykehuset bør du tenke på noe anna enn å være "glad for at du har kasko". Matrielle skader årner seg alltid :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis det var en som satt på til deg som ligger på sykehuset bør du tenke på noe anna enn å være "glad for at du har kasko". Matrielle skader årner seg alltid :)

er ikke noen som satt på hos han som er skadd etter det jeg har fått med meg.(ihvertfall ikke mye mere enn skrammer). Han satt vel strengt tatt på selv å...

Er en moped/motorsykkelist som ble skadd i sammenstøtet...

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article835480.ece

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ble ingen skadd?

må ikke regne med at vi lese nyhetene. Og ikke at det var noen vi visste om slik i dette tilfellet. Er jo masse trafikkulykker.

Må no gå ann å forklare situasjonen uten å klikke.

at dåkk itj les nyther er jo fårståelig, men æ ha lagt info om at bil'n min var kræsjet.

Jeg hadde tengt å forklare det som skjedde, men kom alldri så langt

Det va 5 stykk i bil'n min å en mopedfører vi kræsjet med på leveanger 22.17, Lørdag kveld. å æ satt baki bil'n min.

Det ligger en hardt skadd gutt på 16 år i trondheim på sykeshuset, det er det som er værst i denne saken.

Det at æ e gla for at æ har kasok, er at alle får hjelp når vi er skadet, å at æ slipper å dekke kostnadene på bil'n, å mopeden, å person skader.

Ser for mæ at du å hadde reagert vis en kompsis hadde vraket bil'n din, å du hadde over 100.000 i låne på den å ikke hadd kasko..

men det er ikke bilen som er viktigst, men d e gutt'n på sykehuset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

at dåkk itj les nyther er jo fårståelig, men æ ha lagt info om at bil'n min var kræsjet.

Jeg hadde tengt å forklare det som skjedde, men kom alldri så langt

Det va 5 stykk i bil'n min å en mopedfører vi kræsjet med på leveanger 22.17, Lørdag kveld. å æ satt baki bil'n min.

Det ligger en hardt skadd gutt på 16 år i trondheim på sykeshuset, det er det som er værst i denne saken.

Det at æ e gla for at æ har kasok, er at alle får hjelp når vi er skadet, å at æ slipper å dekke kostnadene på bil'n, å mopeden, å person skader.

Ser for mæ at du å hadde reagert vis en kompsis hadde vraket bil'n din, å du hadde over 100.000 i låne på den å ikke hadd kasko..

men det er ikke bilen som er viktigst, men d e gutt'n på sykehuset

Klart man tenker over bilen. Men utfallet kunne blitt mye værre enn 100 000. Uansett blir saken anderledes når det ikke var du som kjørte bilen. Men alikvel så er det ubehagelig opplevelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk dårli nyhet i dag.

Gutn må fjerne den ene foten sin i dag pga skadene han fikk.

Var dårli nyhet å få ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk dårli nyhet i dag.

Gutn må fjerne den ene foten sin i dag pga skadene han fikk.

Var dårli nyhet å få ja..

Oi sann... Det ble såpass harde skader også ja...: eek :

Det var jo virkelig beklagelig da...: faint :

Men hva skjedde egentlig da?? Høy fart på begge kjøretøyene... Huff huff....: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva skjedde egentlig da?? Høy fart på begge kjøretøyene... Huff huff....: klø :

Trenger vel ikke være høy hastighet... utrulig hvor store skader det blir ved å møtes i 140 kmh......

Det er jo veldig trist nyhet dette da.(.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kjørte ut av levanger sentrum, lå bak en bil, og sjåføren skulle vist forbi den bil'n. Såg så helle flaten framfor oss, ingen lys å se på noe kjøretøy, når vi kom opp på siden av bilen så smalt d, å da viser d sæ at d kom en moped uten lys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mye snø i Rørvik området??

Begynner for fullt på jobb der oppe på tirsdag..... å da hadde det vært fint med lite snø :)

Ellers kan det bli litt glatt og farlig..... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mye snø i Rørvik området??

Begynner for fullt på jobb der oppe på tirsdag..... å da hadde det vært fint med lite snø :)

Ellers kan det bli litt glatt og farlig..... :(

Mye snø ja.. Men sola står på himmelen.. Så blir vel litt slaps nå da :(

SNØ BORT!!: bråk :

Hvor du skal jobbe da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye snø ja.. Men sola står på himmelen.. Så blir vel litt slaps nå da :(

SNØ BORT!!: bråk :

Hvor du skal jobbe da?

: bh : ...faen å da...

Skal jobbe ved hunnhammer fjellet frem til mai/juni..... (vindmølle utbygginga)...... bygges ny kai osv....

å akkurat nå står gravemaskina oppe på en fjellknaus.... sikkert med 20-30cm snø rundt seg: bh : ..... finnes morsommere akebrett i ferdes med:p

Blir vel sikkert gøy : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KK.. Ja de forbanna vindmøllene!! I hate them!!

Gravemaskin som akebrett hørtes ikke helt bra ut nei:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bruk gravemaskin som akebrett e itj arti næi, har prøvd d, itj å anbefale d næi.

Man e med på tur da ja hvis maskin fer ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bruk gravemaskin som akebrett e itj arti næi, har prøvd d, itj å anbefale d næi.

Man e med på tur da ja hvis maskin fer ja..

Ja. har prøvd det æå. Va helt værst. glei ned en bakke på flere meter. Jeg glei nok endel lengre enn deg ja. Syntes det var gøy jeg. Gikk på taket å brukte hele maskin som snowboard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidligere sitat fra i dag:

Henta hallvar fra jobb. Han var rimelig beruset som vanlig (2flasker vin å hånda og maten min:p )

Når vi kom hjem så var ikke fangern hans på bilen lengre.

-Ka har sjedd med fangern min?

>Veit itj, kanskje nånn har buffa'n :P

-herre her har æ itj tålmodihet t no. (så blir han helt depresiv og fjern)

>vind har sekkert tatt den

-itj gå inn da, du må seriøst hjølp mæ me å leit.

50meter lengre ned i bakken fant vi en rs2 fanger. Det var ganske komisk.

2min til så hadde hallvar klikka mongoloid og lagt seg ned å grine osv ;DD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA, kain sjå for mæ at det var litt komiskt ja :P Tok sæ vel ein karsk ettipå da? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.