#1 Skrevet Juni 26, 2006 Kan jeg sette på spacere på S3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2006 Er det på grunn av quattroen du spør? Jeg har hatt spacere på min a3 quattro, og det funket helt greit men spørs selvsagt hvor mye du har planer å space ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2006 Ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2006 Jeg har spacere bak på min. Fungerer fint det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2006 Eg kjører og med 20 mm spacere bak. Fungere heilt fint det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2006 Stian Helgesen her på forumet kjører med spacere både forran og bak pga Brembo. No problemos! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2006 Takker for svar, da må jeg få satt på slik at felgene kommer litt lenger ut. Var redd for 4wd bare, hørt litt forskjellig. Kim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...