Anbefalte innlegg

Hallo.

Klimaen i min Seat 110hk tdi har tydelegvis tatt kvelden. Stygge ulydar framme ved pumpa nårr ein startar opp, eller viss ein skrur av klima. Høyrest nesten ut som viftereim som slurar, berre mykje verre. Er det nokon som har vore borti noko lignande før? Er det berre å få skifta pumpa, eller kan den evt. reparerast?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være strammehjulet til reima...ville sjekka den først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gløymde vist å nevne at klimaen haller ikkje kjølar.

Hjulet på pumpa går i alle fall rundt, så det ser for meg ut som om det "utvendige" er i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være clutsen på kompressoren.

Den er elektrisk og sitter inne i reimhjulet.

Er ikke sikkert den kobler inn skikkelig, og da kjøler ikke ac heller.

Har også vært borti defekt kompressor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat samme problem i min... Skikkelig ulyd når jeg starter AC. Høres ut som om det er noe lager i kompressoren som er ødelagt..

Prøver å finne brukt kompressor jeg. Ny koster 9000kr hos møller!!! Billigste jeg fant kosta 1500,- så må jeg sikkert ha AC service på møller etterpå for etterfylling av gass. (1500kr)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det er stygge lyder når du kobler inn klima'n er mest sannsynlig kompressoren din gåen.. den koster vel ca 10-13 lapper på møller.. på ebay finner du den derimot både ny og brukt for 1-3 lapper...

edit.. du svarte før meg der Mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje litt utydeleg beskrivelse, men ulyden kjem med det same eg startar opp, (før klima kjem skikkeleg i gang), og dersom eg skrur klimaanlegget AV. Det skal vel vere ein slags clutch inni der? Då er det kanskje den som streikar når ein skal sette det i fri?

Eg får evt prøve å finne ein brukt ein. 10000 er i alle fall lite aktuelt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som andre har nevnt tidligere i tråden så kan det være kompressoren og eller clutchen.

Ingen av delene er spesielt billige.

Min bil hadde ikke ulyd, den bare kjølte ikke. Viste seg å være en termobryter som (over)styrer innkopling av clutch/kompressor til manuell A/C.

Komplett kompressor bør kunne skaffes fra bildemontering.

Lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd, men fant du ut av det Odne? eg har fått samme ulyd i min klimakompressor nå men den fungerer heldigvis forsatt : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.