#1 Skrevet Juni 27, 2006 Hei Idag skulle jeg kjøre til jobb og det var en "rally" bil lignende lyd fra bilen når den kom over 3000 o/min og det var akkurat som om motor gikk på turtallssperra og sluttet å dra ved 5000 o/min!! Noen som har vært borti lignende?? Svar mottas med takk:) MVH Kristian L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2006 Def. katalysator? Skrangler det midt under bilen da den går på tomgang eller hvis du rister i enderøret bak? I så fall kan det hende innmaten i katalysatoren har løsnet og blitt kullbiter som tetter for utgangen på katalysatoren. Dermed får ikke motoren ut eksosen og "sperrer". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2006 Takk for svar, det skal sjekkes.. Fikk en feilmelding på VAG COM at det var en feil på "hallgiver"... Han som hjulpet meg viste ikke 100% at det var dette som var feilen, men jeg får prøve å bytte denne å... Flere som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...