#1 Skrevet Juni 27, 2006 som topic sier: audi r8 spion video...mmmm for en lyyd:) http://www.dingz.no/php/art.php?id=309095 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2006 Rå lyd ja. Regner med at det V10er og ikke V8ern dette her Vet noen hvorfor de klistrer disse hvite ringene rundt om kring på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2006 Jeg menr jeg har hørt en gang at det kun er for å forvirre litt, for at det skal bli litt vanskeligere å få et helhetsinntrykk av bilen. Rett og slett kamuflasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2006 er v10r ja..Noen som skal bestille? hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2006 Skal vel være en V10 i denne, men jeg synes motorlyden i denne filmen hørtes unektelig ut som en V8! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2006 Skal vel være en V10 i denne, men jeg synes motorlyden i denne filmen hørtes unektelig ut som en V8! Ja, jeg synes da også dette var veldig likt V8 lyden og ikke V10... Det er STOR forskjell på dem to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2006 Mener å ha hørt at denne skal komme både med V8 og V10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...