#1 Skrevet Juni 27, 2006 Lurte på om demper og fjører fra audi 100 med framhjulstrekk passer på en 100quattro? (type44) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2006 Lurte på om demper og fjører fra audi 100 med framhjulstrekk passer på en 100quattro? (type44) er nok det, jeg får vertfall ikke godkjent senkesettet fordi det er til fwd: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2006 Så det passer omhverandre? Har hørt på et brukt senkesett med dempere(gule koni) som jeg vurderer å kjøpe. Så hadde vært fint å få greie på om det passer på min quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2006 Nå lurer jeg og på dette:o sitter å tenker på å kjøpe supersport sett med dempere...ingen som kan bekrefte om demperne passer om hverandre? edit: supersport har ikke til quattro, men i følge vektene de oppgir skal det bli godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...