Hvor kjøpe senkesett fra Tyskland?

Anbefalte innlegg

har tenkt å kjøpe meg 60/40 sett, noe som ikke er å oppdrive her til lands til typ44.

 

Noen som vet om nettsider som selger sånt til typ44? lå noe på ebay her i vinter, men da hadde selvfølgelig ikke jeg råd til det:o

 

Vet om KAW(http://www.fahrwerke.de), hva slags kvalitet er det på demperne derfra? Har tenkt å kjøpe komplett med dempere:) 60/45 derfra kommer på 603euro som blir ca 4800+mva og frakt, havner vel på ca. 6500 totalt vil jeg tro litt avhengig av frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du kjøper KAW performance-kit så har disse gule, korta Koni, så da sier det seg selv at kvaliteten på demperne er bra.

 

Kjørte selv med dette på PL-Einsern for to år siden (75/60mm senk og 50mm rebound-dempere) og det funka meget bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da er det ikke noe å si på demperne, var egentlig plus-kit jeg tenkte på, vet du noe om det?

 

Må siu jeg fikk litt lyst på performance-kit nå: klø : blir jo ca. 2k dyrer da..: klø : vet du om det blir mye i frakt ca.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke noe om hva det vil komme på i frakt. Pleier å hente slikt selv.

 

Slike saker kjøper jeg alltid hos Udo Reineke i Stockelsdorf http://www.reineke-shop.de.

 

Plus kit har jeg aldri prøvd. Grubla på om jeg skulle kjøpe det i sin tid, men det ble til at jeg brukte litt mer penger, så jeg fikk Koni i stedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får se hva jeg tar meg råd til, har jo selvfølgelig veldig lyst på koni da..stivt er bra: smil :

 

trekker de fra tysk moms da? er vel 16-17% å hente der..hva kaller man det?: klø : tenkte å sende en mail å spørre om det og frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det går dårlig å få ham til å selge deg understell uten moms.

 

Moms heter Mehrwertssteuer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supersport kunne jo vært noe(så jeg slipper å blakke meg helt:o )

 

Kommer jo på bare på ca2500+moms og frakt:)

 

MEN: regner med Frontantrieb betyr forhjulsstrekk...men alikevell er jo akselvektene høye nok så det burde jo gå: klø : Grunnen til at dette haster litt er at det settet jeg har er til fwd og har for lav totalvekt på bakfjærene(950kg) må være over 1020 å det er jo disse: smil :

 

edit: noen som vet om kvaliteten på supersport?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så nå at det også finnes noe coilovers...: klø :

noen som vet hva type C er (Premium coilover-kit model "C"): klø :

 

Sjekka til golfen og der var det bilde av vanlig justerbart og benevnt med "B"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De beste prisene får du som regel på e-bay uansett. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo henda dette med Coilovers er slik at du må sende inn fjærbeina dine til dem for ombygging..:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka jo selfølgelig ebay først, men var ikke noe der. Tenkte jo å kjøpe i vinter på ebay, men hadde ikke råd pga. skolegang:o

 

anngående coilovers er det jo ikke godt å vite igrunn: klø : stusser litt på at det står modell C og ikke er noe bilde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer selv på kvaliteten på supersport! Noen som har noen erfaringer med de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.