Anbefalte innlegg

Kom en Emdal Transport semitrailer på jobb isted å heiv av fire kartonger som ble plukket opp på Gundersen Sportscar igår. Var ganske spent da jeg åpna kartongene............ingen skader eller hakk!! Må si jeg ble mektig imponert over finishen på de felgene. Men man får vel det man betaler for :rolleye: . Dette var det siste settet Gundersen Sportscar kunne skaffe ....(iallfall i 18 tom med 5x112) i og med den modellen er gått ut. Mon tro hva Autogrip skulle ha for 4 nye slike felger ?? : rolleyes Fikk en god pris med Geir på Gundersen Sportscar :) PS!!! De var sinnsykt lette også!!!!

van-bbs006.jpg

van-bbs007.jpg

van-bbs009.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med nye felger Pål!

Såg veldig pene ut....

Hvilke dekk skal du ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med nye felger Pål!

Såg veldig pene ut....

Hvilke dekk skal du ha?

Takk for det,jeg skal ha dekk laget av gummi tenkte jeg........: smil : Hehe nei jeg har ikke bestemt meg for det enda. Men det blir iallfall 225/40 18....merke vet jeg ikke enda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det,jeg skal ha dekk laget av gummi tenkte jeg........: smil : Hehe nei jeg har ikke bestemt meg for det enda. Men det blir iallfall 225/40 18....merke vet jeg ikke enda

Ja,er best når dekka er laga av gummi:p hehe

Blir bra dette!

Lei av turbocup nå?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,er best når dekka er laga av gummi:p hehe

Blir bra dette!

Lei av turbocup nå?;)

Ja har jo hatt "bare" 3 sett med Turbo Cup felger hehe. Greit med litt forandring synes jeg. Kommer nok til å kle en Passat 3BG stv fint de felgene her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,kommer nok til og se veldig bra ut!

Mp legge ut bilder da når du har fått dem på....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordinær utsalgspris ifra Autogrip var på 4900 kr stk : eek : Jeg fikk de "noe" billigere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt slike RC 309? tror jeg de heter i 3 år nå, lett champagnefarget, kjempefelger. Tåler juling og lette. BBS kvalitet! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt slike RC 309? tror jeg de heter i 3 år nå, lett champagnefarget, kjempefelger. Tåler juling og lette. BBS kvalitet! : rock :
Mine heter 306.....mulig dine er den typen som er kulepolert og klarlakket da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei de er lakket i lys champagnefarge, og det er ingenting som er høyglanspolert annet enn selve "skruen" på lokket. På lokket, som også er champagnefarget, står det BBS motorsport. Disse er 8,5x18 ET32.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du skulle ha Le mans jeg:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skrive under på at BBS er kvalitet.

Boltene som fulgte med mine hadde begynnt å få rustflekker og jeg sendte en mail til BBS i Tyskland. 2 dager senere kom pakke med nytt bolt-kit på døren inkl. låsebolter. Kvalitet uber alles...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du skulle ha Le mans jeg:p
jeg skulle det,men da hadde dama nekta å brukt bilen. Noe som ville blitt litt upraktisk egentlig...........: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allerede fått en pm om å selge felgene !! ;) Men tror jeg skal beholde de selv.......var å fikk lagt på splitter nye dekk på felgene isted. Skal de selges så skal jeg minimum ha igjen det jeg har gitt for de. ALT er til salgs bare prisen er rett :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte ta et bilde til med dekk på..........helt sinnsyk bra finish både på utsiden og innsiden !!!!! BBS har virkelig imponert meg,første settet med BBS jeg eier å det blir iallfall ikke det siste settet heller. PS!!! Helt umulig å få med den utrolige finishen på bilde.......

bbs-rc001.jpg

bbs-rc002.jpg

bbs-rc004.jpg

bbs-rc003.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Har du bil å sette dem på?

Min ble solgt her om dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Har du bil å sette dem på?

Min ble solgt her om dagen.

Nei ikke enda.....bilene jeg har lyst på blir solgt omtrent før jeg klarer å blunke : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt pene felger da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilige felga! men dissa ling long dekka du har hatt på er nokke dårlig billig styr.. virka heilt greit på tørt føre men på vått så blir det mangel på grep.. ryke godt når du spinne rundiga ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilige felga! men dissa ling long dekka du har hatt på er nokke dårlig billig styr.. virka heilt greit på tørt føre men på vått så blir det mangel på grep.. ryke godt når du spinne rundiga ;)
Ble mektig imponert over drenerings-evnen til de dekka!!! Klarte ikke å provosere frem vannplaning i det hele tatt. Men såklart grep på vått føre er ikke i verdensklasse men slettes ikke helt på trynet heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd de sjøl men en kompis av meg som kjører rimelig friskt kjøpte seg slike no.. va det dårligste han hadde prøvd på vått føre.. Men de var god nok til å lage blårøyk når han spant rundinga : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekre felger! :)

Godt å se noen skaffe seg skikkelig kvalitets felger og ikke noen billige 20" felger!

Gratulerer så mye! Får håpe du snart finner en bil du kan ha de på da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kan jeg ha på felgene for å bevare de ?? Vanlig polish ? Hardvoks ?? Eller fins det andre mer egnede produkter til slikt ?? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allerede fått en pm om å selge felgene !! ;) Men tror jeg skal beholde de selv.......var å fikk lagt på splitter nye dekk på felgene isted. Skal de selges så skal jeg minimum ha igjen det jeg har gitt for de. ALT er til salgs bare prisen er rett :rolleye:

Hva er poenget med å vurdere å selge felger som du er så fornøyd med uten engang å tjene penger på de??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er poenget med å vurdere å selge felger som du er så fornøyd med uten engang å tjene penger på de??
De skal ikke selges da...;) Har styra å venta litt for mye til at jeg vil selge de. Siste settet som Gundersen fikk tak i også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.