#1 Skrevet Juni 27, 2006 Klarte selvfølgelig å skrape opp en del av ene felgen min idag, skulle bare "litt nærmere" fortaus-kanten....... Så da må jeg vel invistere i en ny (vil helst slippe å kjøpe 4 nye).. Noen som tilfeldigvis vet om Superdekk leverer RS4-felgene fra samme produsent nå som for to år siden når mine ble kjøpt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2006 vilken størelse felg er du du tenger da? muligens jeg kan hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2006 Trenger 7,5x17 4x108.. ET er vel 37 mener jeg.. Men jeg bestilte en felg hos en Superdekk-forhandler idag, så gjenstår det å se om de er like... Så like ut på bilde, men senter-dekselet var ikke likt så jeg er litt i tvil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2006 Senter dekselet kan du nok flytte over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2006 Joda det gjenstår å se på fredag når den kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2006 Viking på Stranda fiksa til deg viss det er feil... Lurer på om det er Alessio som har produsert dei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...