panserforlenger/Golf2/Vento

Anbefalte innlegg

panserforlenger/Golf2/Vento noen som veit om de går nesten om værandre?da jeg har jetta front på min G2 så får jeg ikke tak på Badlook til den den er gått ut men lurer om noen veit om Vento sin panserfprlenger kan passe da d er store lykter på begge ????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

panserforlenger/Golf2/Vento noen som veit om de går nesten om værandre?da jeg har jetta front på min G2 så får jeg ikke tak på Badlook til den den er gått ut men lurer om noen veit om Vento sin panserfprlenger kan passe da d er store lykter på begge ????

 

 

 

desverre så er det forskjellig krumming på panser!

 

 

hadde ei slik list en gang som jeg ga bort! han som fikk den brukte den aldri

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

desverre så er det forskjellig krumming på panser!

 

 

hadde ei slik list en gang som jeg ga bort! han som fikk den brukte den aldri

 

 

aaa OK jaja synd da men får bestille meg til G2 runde lykter å se hvor fint det blir sett bilder av detta å ser jo bra ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man får tak i bad-look list til jetta lykter. autospar har meiner eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man får tak i bad-look list til jetta lykter. autospar har meiner eg.

 

den er gått ut derfra bestilte der men fikk vite ettervært att leverandør ikke kunne levere hadde gått ut :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den du kjøper til golf kan du klemme over jetta lyktene også:) En kompis av meg har gjort det, har ikke bilder av det, men lover deg att det går:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.