#1 Skrevet Juni 28, 2006 ÅÅÅÅ endelig der var lappen på plass igjen etter 19mnd..... Kjørte opp i dag med lastebil kl c1 og det gikk strykende.... osvosv Nå må eg ut å cruise littegrann med litt mindre fart enn sist . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2006 Grattis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2006 På tide da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2006 gratulera, tipper det var noen laaange 19mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2006 Grattis!! Jeg vet hvordan det føles å få tilbake forerkortet, jeg har fått det tilbake hele 7ganger, men lenge siden sist da, jeg kjører pent og pyntelig nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2006 19 mnd ??? Uff syns det var ille med 7 og 8 mnd jeg Da ble du tatt i rimelig høy fart vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2006 Off ja dei 19 mnd var lange ja endelig over aahh.. Nah hadde ikke så stor fart men det var så lav fartsgrense på stedet hehe .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2006 Grattis Øyvind, så må du lære deg at de pleier å ha fartskontroller ved Flotmyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...