#1 Skrevet Juni 28, 2006 Min kjære A3 har begynt å fuske litt. Når han står på tomgang så har den en tendens til å miste turtall og til slutt dø helt.. Den går heller ikke noe fint på tomgang, det jager veldig mye. Alt fra 900-1200 omdreininger. Dette er en 1.8 automat. Noen som har en formening om hvor problemet kan ligge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2006 Flere tråder om det samme.. Mange forslag, om du har samme motor som meg så er jeg ganske sikker på at det er gasspjeldet.. Møllerpris 3999.- og ikke noe særlig rabatt å få.. Gedsted Autoopphug 2699.- levert i tønsberg med budbil.. Jeg hadde AKKURAT samme symptomer.. Gød Løkk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2006 Nå har bilen begynt å dø ut når han står i gir også! Plutselig mister jeg turtall og ingenting skjer når jeg trykker på gasspedalen. Dette skjer etter at bilen har stått litt og blitt kald. Fortsatt gassspjeldet ? En jeg snakka med i går mente det kunne være et tett bensinfilter. Altså at bilen ikke fikk nok bensin og derfor dør den. Noen som har en mening om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2006 lmm, gasspjeld eller vakumlekasje kanskje? ta diagnose! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2006 Tenkte jeg skulle sveive innom møller i morgen for å ta en diagnose test! Er dette noe de kan ta på sparket eller er det 14dagers ventetid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2006 Var og tok diagnosetest i dag.. Feil: Feil på luftmassemåler. Må byttes. Feil innstilling på gasspjeld. Justert til grunninnstilling. Det hele koster meg: Lmm: 1100,- diagnose: 250,- luftfilter: 300,- jobb: gratis. =1650,- Dette var bare latterig billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2006 Dette var bare latterig billig! Tatt i betraktning at det er MAX 5 minutters jobb å bytte LMM og luftfilter, så skulle det nesten bare mangle Betalte ikke noe for diagnosen heller jeg faktisk. Men så fikk de ikke reparere noe heller da. Kjekt med innbytte-LMM, sparer visst fort et par tusen på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2006 Tatt i betraktning at det er MAX 5 minutters jobb å bytte LMM og luftfilter, så skulle det nesten bare mangle Betalte ikke noe for diagnosen heller jeg faktisk. Men så fikk de ikke reparere noe heller da.Kjekt med innbytte-LMM, sparer visst fort et par tusen på det. lmm kosta nesten 4000,- for 1,5år siden. Da var den ikke innbytte del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2006 spørsmål, tar de innbytte i alle lmm eller er det kun nyere audi med 1.8 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2006 Fikk inbytte på min LMM. 98, A3 1,6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2006 spørsmål, tar de innbytte i alle lmm eller er det kun nyere audi med 1.8 ? Det vet jeg ikke, men jeg skal innom møller i dag og hente delene. Så jeg kan spørre for deg. Regner med at det er en coupe 2.8 quattro du skal bytte på? Årsmodell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...