Anbefalte innlegg

Min kjære A3 har begynt å fuske litt.

 

Når han står på tomgang så har den en tendens til å miste turtall og til slutt dø helt.. Den går heller ikke noe fint på tomgang, det jager veldig mye. Alt fra 900-1200 omdreininger.

 

Dette er en 1.8 automat.

 

Noen som har en formening om hvor problemet kan ligge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere tråder om det samme..

Mange forslag, om du har samme motor som meg så er jeg ganske sikker på at det er gasspjeldet..

Møllerpris 3999.- og ikke noe særlig rabatt å få..

Gedsted Autoopphug 2699.- levert i tønsberg med budbil..: dum :

 

Jeg hadde AKKURAT samme symptomer.. Gød Løkk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har bilen begynt å dø ut når han står i gir også!

Plutselig mister jeg turtall og ingenting skjer når jeg trykker på gasspedalen. Dette skjer etter at bilen har stått litt og blitt kald.

 

Fortsatt gassspjeldet ? En jeg snakka med i går mente det kunne være et tett bensinfilter. Altså at bilen ikke fikk nok bensin og derfor dør den.

 

Noen som har en mening om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lmm, gasspjeld eller vakumlekasje kanskje?

 

ta diagnose!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle sveive innom møller i morgen for å ta en diagnose test! Er dette noe de kan ta på sparket eller er det 14dagers ventetid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var og tok diagnosetest i dag..

 

Feil:

 

Feil på luftmassemåler. Må byttes.

Feil innstilling på gasspjeld. Justert til grunninnstilling.

 

Det hele koster meg:

Lmm: 1100,-

diagnose: 250,-

luftfilter: 300,-

jobb: gratis.

=1650,-

 

Dette var bare latterig billig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var bare latterig billig!

Tatt i betraktning at det er MAX 5 minutters jobb å bytte LMM og luftfilter, så skulle det nesten bare mangle ;) Betalte ikke noe for diagnosen heller jeg faktisk. Men så fikk de ikke reparere noe heller da.

Kjekt med innbytte-LMM, sparer visst fort et par tusen på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt i betraktning at det er MAX 5 minutters jobb å bytte LMM og luftfilter, så skulle det nesten bare mangle ;) Betalte ikke noe for diagnosen heller jeg faktisk. Men så fikk de ikke reparere noe heller da.

Kjekt med innbytte-LMM, sparer visst fort et par tusen på det.

 

lmm kosta nesten 4000,- for 1,5år siden. Da var den ikke innbytte del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørsmål, tar de innbytte i alle lmm eller er det kun nyere audi med 1.8 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk inbytte på min LMM. 98, A3 1,6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørsmål, tar de innbytte i alle lmm eller er det kun nyere audi med 1.8 ?

 

Det vet jeg ikke, men jeg skal innom møller i dag og hente delene. Så jeg kan spørre for deg. Regner med at det er en coupe 2.8 quattro du skal bytte på? Årsmodell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.