#1 Skrevet Juni 28, 2006 Ja da starter vi. Prata om ditt og datt med gutta i fra Åleby Lokallag vedrørende tur på treffet til VACN Bergen Lokallag når vi satt småbrisne i Bratthallen etter vårt treff. (VACN Nordvest) Kom med noen ideer osv. Fant ut at det kunne vært kos å tatt Hurtigruta osv. Så nå har jeg da sjekka opp litt med Hurtigruten anngående pris osv. Fikk KANON pris!!! 950 NOK pr. pers til bergen MED bil! Denne prisen gjelder om du har med bil eller ikke. Uspesifisert Lugar + Frokost Prisen gjelder i fra Trondheim/Kristiansund/Molde/Ålesund ----> Bergen Avreise dato og tid de respektive steder er : Trondheim - 17. August klokken 10.00 Kristiansund - 17. August klokken 17.00 Molde - 17. August klokken 21.30 Ålesund - 17. August klokken 24.00 Ankomst Bergen : 18. August klokken 14.30 Den aktuelle Hurtigruten er MS Nordnorge (se bilde) Den skulle være ok standar med tanke på vår bruk =) Returen er pr. i dag ikke helt i boks da mest sannsynlig returdato er den 20 august. Da dette er en søndag har båten veldig liten kapasitet igjen pga rundreise turister osv. Og det faktum at det er MS Trollfjord gjør heller ikke saken bedre. Det kan bli dyrt. Litt for dyrt enda. Men traff på en hyggelig dame på kundesenteret til hurtigruten som skal se hva hun kan gjøre. Hun tipset forøvrig om at prisene den 21 august ville være MEGET bedre! Her har jeg enda ikke fått noen pris da jeg vil avvente og se hvordan interessen fra dere med medlemmer er. Skal sende henne en mail iløpet av kvelden. Ett annet retur alternativ er jo selvfølgelig å kjøre... Uansett. Hvor mange av dere Medlemmer er interisert i å i allefall slå seg med på turen nedover? (så tar vi returen etter hvordan interessen er) Dette er MYE billigere en å skulle kjøre selv nedover husk!! Ta kontakt snarest! Da pågangen hurtigruten har i sommerhalvåret er astronomisk! Jeg kan kontaktes på følgende måter : - Her i denne tråden - PM - Mail : hfredriksen[ÆÆTT]hotmail.com - Mobil : 93610639 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2006 Må bare få legge til at dette kan bli en fantastisk festelig tur =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2006 KONGE Helge!! Sånne som deg trenger vi flere av!! Dette var ett utrolig bra tiltak!! Håper så mange som mulig slenger seg med på dette fantastiske opplegget her! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2006 Håper jeg også =) Så får vi se om det ikke kan bli en festelig tur nedover. Regner med at Bergen blir festelig uansett =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2006 Vanvittig pris da! Får sjokk alle pensjonistene på Hurtigruta da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2006 Du har vel fått navnet mitt påmeldt via Ålesund lokallag tenki 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2006 Bekreftete pr. nuh. Helge Fredriksen Eskild Leikanger Terje Rønning Vil ha flere navn på denne lista! EDIT : Og vær kjapp. Vi bør absolutt være så tidlig ute som mulig. Når vi bekker 6 bekreftede personer begynner jeg å booke oss inn! Pr. nuh : 16.01 - 29.06.06 er vi kun 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2006 Bare så det er nevnt, dette er en pris som er tilgjengelig for alle, i en spesiell periode. Skal selv ta denne turen til den prisen i neste uke. men, det er jo en knallpris uansett.. Blir jo nesten billigere enn å kjøre om man har bil som er glad i litt suppe Noen som har tenkt seg nedover fra Trondheim\ Nordmøre? Frister for min egen del, men har brukt opp ferien min.. Går vel en dag ekstra om man må kjøre opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2006 Bare så det er nevnt, dette er en pris som er tilgjengelig for alle, i en spesiell periode. Skal selv ta denne turen til den prisen i neste uke. men, det er jo en knallpris uansett.. Blir jo nesten billigere enn å kjøre om man har bil som er glad i litt suppe Noen som har tenkt seg nedover fra Trondheim\ Nordmøre? Frister for min egen del, men har brukt opp ferien min.. Går vel en dag ekstra om man må kjøre opp. Det er billigere en kyststamveien iallefall. Vi er 3 stykk bekreftede pr. nå. Returen er mest sannsynlig uaktuell med hurtigruten søndag den 20 august. Da det er steindyrt. Mulig vi kunne få det billigere den 21. august Update : Da er vi 5 =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 29, 2006 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 29, 2006 Da kan du oppdatere lista di med en til fra Ålesund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 30, 2006 Da var vi 7 =) Knall!! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 3, 2006 Har du fått på lista di; Hilde Blikås Trond Tysnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 3, 2006 Jeppers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 29, 2006 Bumper denne da Hurtigruta er stor Flere som vil være med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 29, 2006 Har du sjekket opp noe angående overnatting i Bergen, Helge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 29, 2006 Har du sjekket opp noe angående overnatting i Bergen, Helge? Nei.... Men du gjør det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 29, 2006 Nei.... Men du gjør det.... Been there...done that 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 30, 2006 Og da var hytta booket fra fredag 18/8 til søndag 20/8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...