Anbefalte innlegg

Var ute i dag og så etter nummeret på fjærene var noe skit i vegen så det var ikke like enkelt å se. Er det noen som vet hvor man vanligvis finner dette nummeret? Det skal være KONI senkefjærer (røde) men er ikke 100% sikker. Trenger nummeret for å få tilsendt TUV papirene. :tilber::tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakk fjærene svarte, så de ser ut som orginale fjærer,da slipper du det tullet med å vise bilen hvis du blir stoppa i teknisk kontroll.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kunne vært en mulighet men jeg tror de ser den er lavere enn originalt...

 

Ingen som vet hvor man finner nummeret på fjærene? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kunne vært en mulighet men jeg tror de ser den er lavere enn originalt...

 

Ingen som vet hvor man finner nummeret på fjærene? :)

 

Du må nok bare jekke opp bilen og tørke av fjærene, så finner du nummeret på fjæra.

 

Ikke bruk noe løsemiddel for da kan du vaske vekk nummeret.

 

Er fjærene gamle så kan nummeret være slitt bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok bare jekke opp bilen og tørke av fjærene, så finner du nummeret på fjæra.

 

Ikke bruk noe løsemiddel for da kan du vaske vekk nummeret.

 

Er fjærene gamle så kan nummeret være slitt bort.

 

OK, jeg får ta jobben med å vaske dem og jekke bilen godt opp :) Fjærene er nesten som nye så nummeret skal nok vises en eller annen plass... Er redd for at nummeret står på innsiden eller i enden av fjæra, da blir det ikke så godt å se. I tillegg lurte jeg på om det er risset i fjæra eller om det bare står med blekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, jeg får ta jobben med å vaske dem og jekke bilen godt opp :) Fjærene er nesten som nye så nummeret skal nok vises en eller annen plass... Er redd for at nummeret står på innsiden eller i enden av fjæra, da blir det ikke så godt å se. I tillegg lurte jeg på om det er risset i fjæra eller om det bare står med blekk.

 

Det er som regel bare skrevet på fjæren.

Det er ikke noe system hvor de skriver nummeret, men det sitter på utsiden av fjæra.

Ser du det ikke så prøv å vri litt på fjæra, kan sitte inn mot innerskjermen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.