#51 Skrevet Mars 9, 2007 Angående singleframe fronten. Jeg la ut bilen min på et engelsk (?) forum nå, og skrev jeg vurderte å anskaffe singleframefront. Fikk da et bra svar av en der: "NO ! Please dont spoil a beautiful car with that pig ugly audi family front! Keep it unique! It is an ICON not a Moron ! :D" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 14, 2007 ahhehae : p syns nå TThomas sin er fet så, den har jo singelframe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 19, 2007 ahhehae : psyns nå TThomas sin er fet så, den har jo singelframe;) hehe jada. Fronten er fet den. Men syns den ikke er verdt det den koster;) Og det begynner jo alt å bli mange som har den så. Jeg setter på leppa jeg har liggende nå først og fremst så får man se hva sommern bringer. Tok noen nye bilder på søndag etter det herlige snøværet som kom. Fattern hadde kjøpt seg nytt digitalkamera som måtte testet "fort og gæli". Glad jeg ikke gjorde som jeg hadde lyst til; å sette på sommerdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 20, 2007 hehe jada. Fronten er fet den. Men syns den ikke er verdt det den koster;)Og det begynner jo alt å bli mange som har den så. Jeg setter på leppa jeg har liggende nå først og fremst så får man se hva sommern bringer. Tok noen nye bilder på søndag etter det herlige snøværet som kom. Fattern hadde kjøpt seg nytt digitalkamera som måtte testet "fort og gæli". Glad jeg ikke gjorde som jeg hadde lyst til; å sette på sommerdekk. ikke værst;) edit: liker di felgene utrolig godt asså, må være en kul fyr du har kjøpt di av ;pP hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 20, 2007 ikke værst;) edit: liker di felgene utrolig godt asså, må være en kul fyr du har kjøpt di av ;pP hehe... Husker ikke hvem han smartingen jeg kjøpte dem av er jeg.. sier jo mest om han da som solgte så fine vinterfelger. hehe. Jada fått mye "skryt" for dem. Dem kler jo bilen bra. Så håper det bare blir "oppgang" å gå over til sommerfelger. Og ikke nedgang.. OG... da jeg kjørte på jobb igår (mandag) så begynte plutselig antispinn lampa å lyse, og bilen begynte å lugge og kvelte seg på lavt turtall... veldig gøy.. klarte så vidt å kravle meg opp til Olrud Auto på Hamar.. Bilen stoppet jo selvsagt så fort den kom på lavt turtall.. koblet fra luftmassemålern og bilen gikk som den skulle. Så fikk jo bekreftet det med VagCom at den var ødelagt. Så idag (tirsdag) har jeg byttet luftmassemåler og bilen går som aldri før. Har nok vært et problem en stund virker det som ja. Var vel min første "opptur" med olrud auto at dem klarte å fikse det så kjapt. Kanskje dem er blitt bedre der nå? Artig å kjøre TT igjen nå hvertfall. Og den går jo bedre enn noen gang også. (som jeg har hatt den) Så nå spørs det om det blir chip straks (mye vil ha mer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 21, 2007 finfin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 22, 2007 Husker ikke hvem han smartingen jeg kjøpte dem av er jeg.. sier jo mest om han da som solgte så fine vinterfelger. hehe. Jada fått mye "skryt" for dem. Dem kler jo bilen bra. Så håper det bare blir "oppgang" å gå over til sommerfelger. Og ikke nedgang.. OG... da jeg kjørte på jobb igår (mandag) så begynte plutselig antispinn lampa å lyse, og bilen begynte å lugge og kvelte seg på lavt turtall... veldig gøy.. klarte så vidt å kravle meg opp til Olrud Auto på Hamar.. Bilen stoppet jo selvsagt så fort den kom på lavt turtall.. koblet fra luftmassemålern og bilen gikk som den skulle. Så fikk jo bekreftet det med VagCom at den var ødelagt. Så idag (tirsdag) har jeg byttet luftmassemåler og bilen går som aldri før. Har nok vært et problem en stund virker det som ja. Var vel min første "opptur" med olrud auto at dem klarte å fikse det så kjapt. Kanskje dem er blitt bedre der nå? Artig å kjøre TT igjen nå hvertfall. Og den går jo bedre enn noen gang også. (som jeg har hatt den) Så nå spørs det om det blir chip straks (mye vil ha mer) blir bra dt ; ) bilen var knall og kjøre spørs om min neste bil blir en TT altså; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 29, 2007 skjer det noe mere med denne eller? fått inn cd spillern å fått på leppa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 29, 2007 skjer det noe mere med denne eller?fått inn cd spillern å fått på leppa? Her skjer det veldig fint lite om dagen. Kjører og fyller bensin jeg. Har ferdig lakkert bakrutespoiler i bagasjen. Og ny grill uten emblem ligger og venter på å bli satt på. Det var det tiltaket å få satt det på da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 1, 2007 Her skjer det veldig fint lite om dagen.Kjører og fyller bensin jeg. Har ferdig lakkert bakrutespoiler i bagasjen. Og ny grill uten emblem ligger og venter på å bli satt på. Det var det tiltaket å få satt det på da... hehe;D det er vel ikke store jobben vel:) blir uansett bra dt:) litt bedre en teipen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 2, 2007 hehe;Ddet er vel ikke store jobben vel:) blir uansett bra dt:) litt bedre en teipen;) Neida er ikke mange minuttene det tar å få på bakrutespoilern. Men tror jeg faktisk må ta av fronten for å bytte grillen(??) så det er litt mer til tiltak å begynne med. Skulle heller hatt en hel-lakkering enn å sette på ny-lakkert styling Men det kommer nok på snart vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 2, 2007 dt blir bra vettu:) får ta en photoshoot en dag snarT? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 3, 2007 dt blir bra vettu:)får ta en photoshoot en dag snarT? Går an det vettu om du vil stå ved siden av steinspruten min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet August 4, 2007 heheh , du altså. bilen din er knall;) selge den til meg snart nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 2, 2007 Skjedd noe mer her da? Spent på å se hvordan gamlebilen ser ut, savner den selv om jeg kun hadde den i 3måneder. Her er forresten noe bilder fra da jeg hadde den: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 16, 2008 Pen bil og fine felger:) Bra bilder også... A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 16, 2008 Denne bilen vurderes nå solgt! Ta kontakt for mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 23, 2008 selge alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mars 1, 2008 selge alt? Alt? Pass på hva du sier nå mr jeg-kan-ikke-ha-bilen-min-mer-enn-en-mnd hehe men JEPP Nå skal bilen selges! Lager nok en egen tråd om dette etterhvert. Hadde tenkt meg et sted rundt 190tusen for den. Send meg en PM om dere lurer på noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mars 2, 2008 haha;) den var drøy mR. A lykke til med salget blir dt a4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mars 3, 2008 haha;) den var drøy mR. A lykke til med salget blir dt a4? Ja blir nok mest sansynlig A4. Men først må jeg prøve å få solgt TT`n. Jeg tviler på at det er den aller letteste oppgaven. MEN jeg har ikke prøvd enda heller. Legger den ut på Finn.no osv litt etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mars 3, 2008 Bør være grei å selga denna vogna der da, ser jo strøken og pen ut. Men 1 ting, du får IKKE kjøpe deg att noen riskoker altså! Da blir det henging...hahah! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mars 3, 2008 Bør være grei å selga denna vogna der da, ser jo strøken og pen ut.Men 1 ting, du får IKKE kjøpe deg att noen riskoker altså! Da blir det henging...hahah! Tja den er nok dessverre ikke helt strøken. Men nå skal det sies at jeg er ekstremt pirkete og så... Riskoker blir det IKKE på denne gården engang til nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mars 8, 2008 Du som jobber for firesafe ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mars 10, 2008 Du som jobber for firesafe ja? Stemmer nok det ja `trikkern` 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...