Vestfold: Lokallagstreff i Juli "avlyst"/"ferie"....

Anbefalte innlegg

Fra høvdingens side blir det ikke no lokallags treff Torsdag 6.Juli...

(har endel å henge fingra i om dagen...)

 

Hvis noen andre føler for å dra igang noe må de gjerne melde seg...

Går jo ann å bare møtes på Peppes/MC eller no...

 

Kan hende vi smeller til med noe seinere i månden eller i starten av Aug.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi kan vel finne på noe resten av oss? :|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår at vi andre treffes på Peppes på kvelden... Vet det er en del nye fjes som har sagt de vil komme på neste treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samling på peppes høres ålreit ut... I'll be there...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å ta meg en tur jeg å!

 

Kanskje du kan får igjen hjelmen din også Thomas : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å ta meg en tur jeg å!

 

Kanskje du kan får igjen hjelmen din også Thomas : flau :

 

Det hørtes litt ålreit ut igrunn.... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte jeg peppes?? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestem dere, å jeg er med.. :)

 

Robert?? Er du med ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer på peppes, husker ikke om jeg er ferdig på jobb 4 eller 8 though.. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et klokkeslett hadde vel vært greit for andre som leser tråden folkens?

 

Høvdingen (billøs for øyeblikket)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kl. 1900 passer det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1900 høres bra ut! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin KOMMER, jeg kommer kanskje: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer!

 

Blir det klokka 19??

 

Thomas:Syns det er noe merkelig å avlyse lokallagstreffet bare fordi du ikke har bil og kan komme deg til treffet:fy: Ikke rart det blir lite oppmøte hver gang om du avlyser hele tiden.

 

My 2cents

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber til litt over 8 og da har nok folk bestillt og greier.. så jeg dropper idag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer meg ikke dit, pga bilen er ikke frisk: bråk : , orker bare ikke kjøre rustne corollan til mor....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Referat:

Var en temmelig hard kjerne (Dag? :D) som møtte opp, nemlig Dag, Lars, Martin, Anne-Brit og undertegnede, og dermed ble det mere pizza på oss! Hyggelig å se vestlandsfareren Lars igjen, håper vi kan sees igjen i løpet av sommeren! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke dukket opp, men været var så flott så jeg dro heller ut på hytta og kjøre vannski hele dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(dette svaret kan stå som et eksempel på at man ikke disser folk som gjør en innsats for cluben!)

 

 

Thomas:Syns det er noe merkelig å avlyse lokallagstreffet bare fordi du ikke har bil og kan komme deg til treffet:fy: Ikke rart det blir lite oppmøte hver gang om du avlyser hele tiden.

 

My 2cents

 

Hvis denne uttalelsen ikke er en spøk så er det ganske så frekkt (!) syntes jeg, og regner med en unnskyldning fra deg...

 

For det første:

Leser du riktig ser du at det faktum at jeg ikke var der har INGEN ting med at bilen var hos lakkerer å gjøre, så neste gang så kan du lese før du skriver ikke sant?

Hva jeg gjør med min fritid har da du ingen ting med og leser du så står det vel at andre gjerne må dra igang noe ikke sant?

 

For det andre:

Hva er denne uttalelsen basert på?

"Ikke rart det blir lite oppmøte hver gang om du avlyser hele tiden."

Har DU vært på treff i Vestfold det siste året?

Har DU sett mange treff der jeg ikke har kommet?

Har DU hørt samtalene til Robert og meg om driften av lokallaget?

Har DU vært på møtene vi har hatt?

Vet DU at dette lokallaget har blitt ca dobbelt så stort siden ifjor?

 

Dette irriterer meg ganske mye og å slenge slik dritt til folk som bruker tid på å sy sammen et lokallag syntes jeg er ganske høl i hue.

Komme hjem på ferie fra andre siden av fjella å slenge dritt liksom...(?)

 

Hadde det ikke vært for han du har slengt dritt til ville ingen overtatt etter Andreas da han flytta til Oslo, hadde vi hatt no lokallag idag da?

Hadde det ikke vært for meg hadde vi ikke hatt rabatt avtaler med:

-Møller

-Bilxtra (Sfj.)

-Dekkpartner

-Peppes

osv...

 

Som du og andre forstår ble jeg V E L D I G provosert av det du skriver...

Tenk litt lengre neste gang er du grei!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mente Thomas, var at det er litt uheldig med å skrive "avlyst" i selve treff tråden når du ikke kan møte opp, det gir en noe uheldig effekt for resten som muligens bare leser topic'en. Blir en sånn, "nei han kommer ikke, da kommer det sikkert ikke så mange andre heller " Den type tenking.

Er klar over mye av det du skriver over.

Sorry om du følte du uthengt på noe måte, det var ikke hensikten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke Lars hadde noen dårlige hensikter med det det han sa, Thomas!

 

Men jeg stusset også litt på at du skrev "Lokallagstreff i Juli "avlyst"/"ferie". Det var kanskje en litt uheldig måte å skrive det på mener nå jeg. For hvis ikke du kan komme så er vi nok av andre som kan organisere noe! Er det ikke derfor vi har opprettet et styre ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er den grei. Jeg syntes det var noe rart formulert, men skjønner at det ikke var hensikten.

 

Men det står i tråden at man kan finne på noe, men jeg visste at Robert var opptatt og derfor skrev jeg at andre kan ta initativ.

Grunnen til at jeg formulerte tråd topicen slik var så ingen skulle komme å si at de møtte opp på Torsdag og det ikke var noen der.

 

Men da gjør vi ikke det neste gang.

 

Men denne uttalsen var liksom helt på jordet i denne sammenheng da dette var eneste gangen det har blitt skrevet slik....

"Ikke rart det blir lite oppmøte hver gang om du avlyser hele tiden."

 

Men, da er vi ferdig med det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er den grei. Jeg syntes det var noe rart formulert, men skjønner at det ikke var hensikten.

 

Men det står i tråden at man kan finne på noe, men jeg visste at Robert var opptatt og derfor skrev jeg at andre kan ta initativ.

Grunnen til at jeg formulerte tråd topicen slik var så ingen skulle komme å si at de møtte opp på Torsdag og det ikke var noen der.

 

Men da gjør vi ikke det neste gang.

 

Men denne uttalsen var liksom helt på jordet i denne sammenheng da dette var eneste gangen det har blitt skrevet slik....

"Ikke rart det blir lite oppmøte hver gang om du avlyser hele tiden."

 

Men, da er vi ferdig med det!

 

Tror sjefen har blitt solbrent i skalpen i sommer.. Ikke så hårsår nå da sjefen.. Jeg skulle komme jeg egentlig.. Men ble drita.. hehe dårlig unnskyldninge, men fikk smekket sammen et lite referat da..hehe faen meg full nå igjen jeg ass.. heia ferie.. Snakkes på neste freff gutta ... ehhhh TREFF.. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.