Oslo: Noen som kunne sett på en bil for meg ??( før mandag)

Anbefalte innlegg

Står en bil i Oslo som jeg muligens kommer til å kjøpe hvis den er så bra som selger sier. Ta kontakt på pm for info eller ring/sms på 92 21 63 63 :) Helst før mandag!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

36 stykker som har lest men ingen som vil se på bil for meg?? : rolleyes Haster litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

36 stykker som har lest men ingen som vil se på bil for meg?? : rolleyes Haster litt...

 

Ikke sikkert noen av de 36 folkene bor i oslo.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller at de ikke gidder å bry seg med å sende PM når du ikke engang sier hva slags bil det er snakk om. Det er ikke alle som vil si de er kvalifisert til å kikke på alt av biler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller at de ikke gidder å bry seg med å sende PM når du ikke engang sier hva slags bil det er snakk om. Det er ikke alle som vil si de er kvalifisert til å kikke på alt av biler..

 

 

Tipper det er en.....

 

Passat 3B/3BG 1.9 TDI HIGHLINE stv. ønskes kjøpt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er en.....
Helt riktig....en Passat stv TDI Highline..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i oslo holder selger til? kan sikkert ta en titt om det ikke er altfor langt unna

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan ta en titt på en Passat for meg ?? Adresse og tlf fåes på pm eller tlf/sms (Mitt nr er 92 21 63 63 ) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har dette ordnet seg !! :) Tråd kan slettes av mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.