#1 Skrevet Juni 29, 2006 Har en 98 Golf GTI som girkassen har sprukket på en sidevegg.. går det å sveise dette? VW skulle ha 26 000 +montering for en ny: bh : Kan den gamle sveiset eller er det berre å skifte? var vist en svakhet på desse kassene ifølge Vw sjappa: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2006 Kjøp deg ei brukt ei.. er alu så kor bra det blir å sveise vet ikke jeg men 100% blir det sikkert ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2006 Kjøp deg ei brukt ei.. er alu så kor bra det blir å sveise vet ikke jeg men 100% blir det sikkert ikke Det var det å få tak i da.. Har ringt NBS men de hadde ikke.. Tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2006 Noen som vet om huggere som kan ha dette inne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2006 vanskelig å finne ei i norge.. prøv danmark og sverige. Danmark hadde noen når jeg leitet sist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2006 vanskelig å finne ei i norge.. prøv danmark og sverige. Danmark hadde noen når jeg leitet sist.. har muligens funnet en fra 97 a3.. vil bilen tape seg i verdi dersom kassa er fra 97?? dersom km er ca likt? har du nettadresser til hvor jeg kan lete etter kasser i sverige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2006 kassa på gamlegolfen min var sveisa ettter en kollisjon.. funka helt fint det... men dog, det var en golf II.. men kassa har vel ikke forandra seg så ufattelig mye siden den tid? var forresten clutch huset som ble sveisa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2006 kassa på gamlegolfen min var sveisa ettter en kollisjon.. funka helt fint det... men dog, det var en golf II.. men kassa har vel ikke forandra seg så ufattelig mye siden den tid? var forresten clutch huset som ble sveisa hmm.. får ta å få noen som har greie på det til å se på d å muligens sveise den da.. noen som ikke har av intresse å selge meg en ny:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2006 søk på huggere i danmark.. huska ikke heilt ka dissa sidene hete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 29, 2006 kassa på den forie bil jeg hadde gikk hull i det var en a3 00mod....jeg ringte motor å gear og fikk en fabrikk ny overhalt kasse til 22000 levert båtsfjord (langt nord) da vet du vertfall at d funker....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 29, 2006 Dersom en sveiser med rett type alu, skal det vel gå bra. Må kanskje "gløde" ut kassa etterpå for å oppnå rett styrke. Kjenner en som fikk sveist ett hull i manifoilen på en båt, la i og varmet ut slik at krystallstrukturen ble gjenopprettet. Skulle bli sterkt det. De sveiser jo alu-blokker og topper også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 29, 2006 får se hva vi får til.. Takk for alle tips, bare å komme med flere: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 29, 2006 gedsted kan sikkert hjelpe deg med ei bytte kasse. om du ikke kjenner noen kan hjelpe deg med sveisinga, så koster det nok endel å sette bort jobben til noen som kan dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 29, 2006 gedsted kan sikkert hjelpe deg med ei bytte kasse. om du ikke kjenner noen kan hjelpe deg med sveisinga, så koster det nok endel å sette bort jobben til noen som kan dette. har en kompis som er proff sveiser som skal se på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 29, 2006 har fått tilbud på en kasse.. 7800+mva km 121 000 Løp å kjøp?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 29, 2006 har fått tilbud på en kasse.. 7800+mva km 121 000 Løp å kjøp?? JA.. LØP OG KJØP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 29, 2006 prøver å sveise i morgen tidlig, går det drit er kassen min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 29, 2006 prøv her: http://www.bildelsbasen.se/default.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 29, 2006 Hva har ødelagt kassa i utgangspunktet. Hvorfor har den sprukket. Noe inni? I så fall hjelper det vel uansett ikke å sveise. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 29, 2006 Det er en bolt inn i kassen som har sklidd litt ut å laget et lite hull inn til kløtsjhuset. Blir tig(?) sveiset og skiftet bolt. Men har kjøpt med en ny kasse dersom det ikke funker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 29, 2006 Slapp av ingen problem å fikse det, men du må demontere kassa først ,så skal jed sveise det for deg jeg, sveiser i bildeler nesten daglig, Jeg Jobber i et firma som heter Ryfylke aluminium. og jeg har sveist alu i over 15 år reppa nettop en VR6 kasse med hull i dif hus ble perfekt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 29, 2006 Slapp av ingen problem å fikse det, men du må demontere kassa først ,så skal jed sveise det for deg jeg, sveiser i bildeler nesten daglig, Jeg Jobber i et firma som heter Ryfylke aluminium. og jeg har sveist alu i over 15 årreppa nettop en VR6 kasse med hull i dif hus ble perfekt det Kassa er demontert å sendt til en sveiser som skal se på det i morgen tidlig.. Satser på han får det til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...