Anbefalte innlegg

Hue, amatør, etc... vet ikke hvilke flere andre ord jeg skal bruke om meg selv, men dette er for dumt. Klarte selvfølgelig å kjøre borti en kant i dag. Emblemene til felgene som jeg har ventet på i 1,5 mnd kom fra Sharif i går og skulle endelig sette dem på i dag og klarte selvfølgelig å kante på vei hjem fra jobb. Er jo ikke alltid så lett i byen med høye kanter, trange parkeringshius etc., men finnes ingen unnskyldning. Noen som har tips til hva jeg skal gjøre for å fikse felgen min. Noe sted jeg kan levere felgen å få den fikset? (pris?). Eller finnes det måter å fikse dette selv. Skaden er jo ikke såå stor, men Veldig irriterende!!

på forhånd takk for all hjelp!!

mk

b5-48.jpg

b5-49.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke store skaden det.

Kan kjøpe aluminiumssparkel på biltema.

Puss ned

legg på sparkel

puss ned igjen

legg på mer sparkel hvis nøvendig

puss ned igjen.

Lakk over skaden.

Har gjort dette selv på et par felger med bra resultat.

Evt kan du levere den inn til en dekkforhandeler som kan fikse det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres betryggende ut. Hvor lang tid tar det før sparkelen tørker ? Går utifra at man bruker et veldig veldig fint slipepapir. Hvordan blir fargen på sparkelen når den tørker ? Alusparkel, får vel kanskje alufarge.... :) Er vel litt nyanser ute å gå der også. Men høres ut som noe jeg kan få til. Takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tørker på 10 min.

Bruker rundt 240 papir så litt finere til slutt

Når du er fornøyd kan du lakke over med aluminiums spray.

Sparkelen ser slik ut på felgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.....nå da

felg skade.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør evt på skjerden mekk på ensjø, fikk rettet mine felger der og de ser dønn strøkene ut nå. husk også å ha på syre grunning før du lakker felgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Karlstad

Hue, amatør, etc... vet ikke hvilke flere andre ord jeg skal bruke om meg selv, men dette er for dumt. Klarte selvfølgelig å kjøre borti en kant i dag. Emblemene til felgene som jeg har ventet på i 1,5 mnd kom fra Sharif i går og skulle endelig sette dem på i dag og klarte selvfølgelig å kante på vei hjem fra jobb. Er jo ikke alltid så lett i byen med høye kanter, trange parkeringshius etc., men finnes ingen unnskyldning. Noen som har tips til hva jeg skal gjøre for å fikse felgen min. Noe sted jeg kan levere felgen å få den fikset? (pris?). Eller finnes det måter å fikse dette selv. Skaden er jo ikke såå stor, men Veldig irriterende!!

på forhånd takk for all hjelp!!

mk

b5-48.jpg

b5-49.jpg

Skjekk artikkel i nyeste Drive! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så liten at det ikke er så mye å tenke på spørr du meg. Litt irriterende kanskje. Men det kan fort komme en til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.