Østfold: Fin golf IV "R32"

Anbefalte innlegg

Var en fin sort 2-dørs golf IV utenfor jobben her nå nettopp.. Rakk desverre ikke å se noe på den før den kjørte, men fikk med meg at den hadde R32 fangere/eksos, og etter hva jeg kunne se, FK 18" "BBS CH look-alikes", så ikke helt BBS ut : klø :

Jobber forøvrig på Gressvik... Noen som kjenner til bilen? Den så iallefall veldig pen ut... Var DJ et-eller-annet skilt på den også.. Noen fra klubben som har kjente her på "bruket"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne på Esso grålum her om dagen...

Svart 2x dørs, men det var automat...

Vet ikke hvem som eier denne, men den jeg så var det prøveskilt på..

Er det egentlig noen som er så gale og regger en R32? :P

Vært morsomt og regnet ut avgiftene på en sånn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går flere av de da tydeligvis... Avgifter på en R32 ja.... : faint : Blir vel kanskje en "smule" drøy pris for en Golf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, regnet litt kjapt over her.

Å ta inn en R32 05 mod fra tyskland.

Engangsavgift inkl. vrakpant : 314596,-

+25% moms 51024,-

Tot Avgifter 365620,-

+Bil (Det man gir i Tyskland) 204096,-

Tot Ferdig registrert 569716,-

Ikke så farlig det for en liten 4motion golf :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en fin sort 2-dørs golf IV utenfor jobben her nå nettopp.. Rakk desverre ikke å se noe på den før den kjørte, men fikk med meg at den hadde R32 fangere/eksos, og etter hva jeg kunne se, FK 18" "BBS CH look-alikes", så ikke helt BBS ut : klø :

Jobber forøvrig på Gressvik... Noen som kjenner til bilen? Den så iallefall veldig pen ut... Var DJ et-eller-annet skilt på den også.. Noen fra klubben som har kjente her på "bruket"?

Kan være den her du så:

Fikk opplyst gjennom en bekjent av familien for litt siden at sønnen hans hadde kjøpt seg Golf R32. Jeg ble raskt nyskjerrig på dette, men skjønte fort at det ikke kunne være en R32 da jeg hørt modell og pris.

Vedkommende er ikke medlem av klubben så vidt jeg vet. Han kjørte tidligere en gul Golf III Coluor Consept og holder til på Torp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener det er en GTI med R32 look!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det var den jeg så i Halden ikveld..

Var sort med DJ-skilter og R32 fangere\eksos, 18-19" felger, røde Hella baklykter og så ut som sorte og blå recaro stoffseter i den..

Så tror nok det er en GTI med R32 look ja, men fin er den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel post dette her men.. :P

Eieren bor i Fredrikstad. Han er 18-19år, bilen er en GTI, som har vært en tur på Dahlback. Han har 235hk i den. Han er ikke med i klubben.

Han har 19" Artec BBS look felger på og M3 Speil( :( )

Han er forøvring intressert i å selge bilen. Han skulle visst ha 240000kr for den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.